ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

همایش کارگزاران فرهنگی اعزامی به عتبات عالیات اصفهان

همایش کارگزاران فرهنگی اعزامی به عتبات عالیات اصفهان

همایش کارگزاران فرهنگی اعزامی به عتبات عالیات اصفهان

حجه الاسلام مهدی گرجی:آگاهی از شرح وظایف هر یک از مدیران و روحانیون و مداحان را در سفرهای زیارتی لازم و همکاری و همیاری عوامل را لازمه رشد و ارائه خدمات بهتر به زائرین بیان نمود.

همایش روحانیون،مداحان ومدیران اعزامی به عتبات عالیات استان اصفهان با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری،مدیریت حج وزیارت استان و کارگزاران فرهنگی اعزامی به عتبات عالیات در سالن اجتماعات گلستان شهدا اصفهان برگزار شد.

در این همایش پس از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید وپخش سرود جمهوری اسلامی ایران، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان ضمن تشکر از حضور حاضرین و گرامیداشت شهدای عزیز به ویژه شهدای حادثه تروریستی زاهدان پیرامون فضایل وثواب خدمت به زائرین زیارت امام حسین (ع) مطالبی را بیان نمود.

حجه الاسلام والمسلمین گرجی توضیحاتی پیرامون آسیبهای زیارت بیان و به کارگزاران فرهنگی و مدیران اجرائی تذکراتی در این زمینه داد.ایشان آگاهی از شرح وظایف هر یک از مدیران و روحانیون و مداحان را در سفرهای زیارتی لازم دانسته و همکاری و همیاری عوامل را لازمه رشد و ارائه خدمات بهتر به زائرین بیان نمود.

آموزش مصور اماکن زیارتی عتبات عالیات از برنامه های دیگر این همایش بود که توسط حجه الاسلام طالقانی انجام و با استقبال حاضرین همراه بود.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست