پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

نگارخانه

برگزاری همایش متمرکززائرین زن اعزامی به حج تمتع در اصفهان

  • 20 خرداد 1398
  • 11:31
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 792 بازدید
  • Article Rating
برگزاری همایش متمرکززائرین زن اعزامی به حج تمتع در اصفهان

برگزاری همایش متمرکززائرین زن اعزامی به حج تمتع در اصفهان

بانوان حج گذار اصفهانی در همایش متمرکززائرین زن اعزامی به حج تمتع با حضور پرشور خود از مسئولین بلحاظ برگزاری این همایش آموزشی ویژه زائرین زن تشکر نمودند.

به گزارش پایگاه خبرگزاری حج ، همایش متمرکز زائرین زن اعزامی به حج تمتع شهر اصفهان در کنار قبور مطهر شهدای عزیز این شهرو با حضور مسئولین دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و حج وزیارت استان در سالن اجتماعات گلستان شهداء برگزار شد.

 حجه الاسلام مهدی گرجی در ابتدای این همایش از حضور پرشور خواهران اعزامی به حج در این جلسه قدردانی و سفر حج را  فرصتی برای شناخت خدا وخود دانسته و پیرامون فضایل این سفر و همچنین آماده ساختن زائرین قبل از این سفر بیان نمود.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در اصفهان آموزش ویژه بانوان حج گذار را ضروری و هدف از برگزاری این همایش را بیان مباحث واحکام مبتلا به زائرین زن اعزامی به حج عنوان کرد.                                 

در ادامه مباحث مربوط به پزشکی ویژه خواهران و همچنین آموزش مناسک و احکام حج توسط دو نفر از معینه های حج برای حاضرین بیان شد.

گفتنی است تعداد 6760 نفر زائر امسال در قالب 47 کاروان از استان اصفهان به حج مشرف می شوند که از این تعداد 3791 نفر را زائرین زن به خود اختصاص داده اند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست