جمعه 10 فروردین 1403
EN

نگارخانه

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با آیت‌الله مظاهری دیدار کرد

  • 28 خرداد 1398
  • 08:52
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 883 بازدید
  • Article Rating
 نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با آیت‌الله مظاهری دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت وسرپرست حجاج ایرانی با آیت الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، امروز در سفر به شهر اصفهان با آیت‌الله حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که آقای علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت و حجت‌الاسلام گرجی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه اصفهان نیز حضور داشتند، آیت‌الله مظاهری با اشاره به اهمیت و عظمت والای حج به‌عنوان یکی از فرایض و شعائر دینی، توجّه به ابعاد مختلف این فریضه بزرگ را یادآور شد.
وی تأکید کرد: حج، سفر مقدّس و خطیری است که علاوه بر جنبه‌های عبادی و عرفانی، دارای ابعاد اجتماعی و سیاسی و بین‌المللی است و از این‌رو مدیریت این برنامه عظیم و مهم، جز با عنایات خداوند متعال و توجّهات حضرت بقیة‌الله‌الأعظم «ارواحنافداه» و تدبیر و اهتمام مسئولان و متصدّیان مربوطه ممکن نخواهد شد.
رئیس حوزه علمیه اصفهان از مسئله وحدت به‌عنوان یکی از ضروریات و عوامل پیشرفت کار در همایش عظیم حج ابراهیمی، نام برد و خاطرنشان کرد: همه زائران و میهمانان خداوند و رسول مکرّم «صلی‌الله علیه واله وسلّم» خصوصاً روحانیون و مدیران کاروان‌ها، باید با توجّه و دقّت به مصالح مسلمانان، اتّحاد و همبستگی خود و نیز وحدت کلمه با سایر حجاج و میهمانان بیت‌الله الحرام را حفظ کرده و با قدردانستن این سفر معنوی و روحانی و اغتنام فرصت برای انجام هرچه بهتر این فریضه، موجب افتخار و عزت برای اسلام و تشیّع و نظام جمهوری اسلامی باشند.
 آیت‌الله مظاهری با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات طولانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی‌عسکر نماینده سابق ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و دعا برای ایشان، از حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب و نیز آقای رشیدیان به سبب پذیرش مسئولیت در امر حج تشکر کرد و ضمن توصیه به مهربانی و عطوفت و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران و حجاج، برای آنان در این مسئولیت خطیر و معنوی، آرزوی توفیق و امداد الهی کرد.
در این دیدار، نماینده ولی‌فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت در سخنان جداگانه‌ای،  از برنامه‌ها و فعالیت‌های بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به‌منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم حج ابراهیمی و خدمت به زائران بیت‌الله الحرام گزارشی ارائه کردند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست