ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

همایش متمرکز زائرین اعزامی به حج تمتع در نجف آباد

همایش متمرکز زائرین اعزامی به حج تمتع در نجف آباد

همایش متمرکز زائرین اعزامی به حج تمتع  شهرستانهای نجف آباد و تیران وکرون با حضور مسئولان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت استان اصفهان و همچنین با حضور با شکوه زائران کاروان های این دو شهرستان در محل حسینیه فاطمه زهرا(س) نجف آباد برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری حج ، در این همایش پس ازقرائت آیاتی از کلام الله مجید وسرود جمهوری اسلامی حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا گرجی مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان به ایراد سخنرانی پرداخته وتذکرات و بایدها و نبایدهای سفر را برای زائران تشریح نموده و بحث اغتنام از فرصت های این سفر بی نظیر را مطرح نمودند.

در ادامه مسئول محترم حراست سازمان حج وزیارت استان نکات و مسائل امنیتی رابیان و سپس به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مداحی کوتاهی انجام شد و پس از آن مناسک عمره تمتع و طواف عملی توسط حجه الاسلام حسناتی امام جمعه نجف آباد وبا مشارکت زائران عزیز انجام شد.

در پایان مسائل مبتلا به ویژه زائرین زن  توسط سرکار خانم دکتر نیک نفس از معینه های حج  بیان گردید.

لازم به ذکر است در طول برنامه کلیپ های کوتاه وجذابی در ارتباط با سفر حج پخش گردید که مورد توجه زائران  قرار گرفت همچنین یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ماه گرامی داشته شد.

لازم به توضیح است تعداد زائران شهرستانهای نجف آباد وتیران بالغ بر 760 زائر می باشد که در قالب 6 کاروان (2کاروان مدینه بعد و 4کاروان مدینه قبل)به این سفر نورانی ومقدس اعزام خواهند شد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست