پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

تجدید میثاق کارگزاران حج اصفهان با شهدا در بزرگداشت هفته حج

تجدید میثاق کارگزاران حج اصفهان  با شهدا در بزرگداشت هفته حج

تجدید میثاق کارگزاران حج اصفهان  با شهدا در بزرگداشت هفته حج

کارگزاران ، مدیران و عوامل کاروانهای اعزامی به حج تمتع  98 اصفهان بهمراه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیریت حج وزیارت استان با حضور در گلستان شهدا و نثار شاخه گل به شهدای دفاع مقدس ، شهدای مظلوم حاثه منا و مدافع حرم ادای احترام نمودند.

به گزارش خبرگزاری حج ، همزمان با گرامیداشت هفته حج  کارگزاران ، مدیران وعوامل کاروانهای اعزامی به حج تمتع اصفهان بهمراه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیریت حج وزیارت استان با حضور در گلستان شهدا و نثار شاخه گل به شهدای دفاع مقدس ، شهدای مظلوم حاثه منا و مدافع حرم ادای احترام نمودند.

در حاشیه این برنامه حجه الاسلام و المسلمین گرجی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری پیرامون رشادتها و ایثار شهدای عزیز نکاتی بیان و دنبال نمودن راه این عزیزان را وظیفه همگان  دانسته و تحقق آرمان شهدا که کار خالصانه و دلسوزانه ای بوده را خواستار شد.

ایشان همچنین با حضور بر سر قبور مطهر شهدای مظلوم حادثه مکه و منا یاد وخاطر این پرستوهای مهاجر را گرامی و خاطر نشان کرد در تاریخ هیچ گاه یاد شهیدان مظلوم که در سفر حج میهمان خداوند متعال بودند از یاد نخواهد رفت.

کارگزاران حج سپس با حضور در سازمان حج وزیارت استان از نمایشگاه تصویری هفته حج دیدن نمودند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست