پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

دومین جلسه کارگروه بانوان اربعین استان اصفهان

دومین جلسه کارگروه بانوان اربعین استان اصفهان

دومین جلسه هم اندیشی کارگروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین اصفهان که به منظور ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی های لازم در محل استانداری با حضور   نمایندگان دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اربعین ، در ابتدای جلسه سرکارخانم فضلی مسئول کمیته بانوان اربعین استان  توضیحاتی پیرامون تشکیل کمیته امور بانوان اربعین در سال گذشته داد و اعلام نمود هرساله چندین هزار نفر از زنان ما در پیاده روی اربعین حضور دارند که این امر مستلزم ارائه برنامه های فرهنگی ویژه بانوان در پیاده روی اربعین می باشد.وی هدف از برگزاری این نشست را برنامه ریزی ،مدیریت ،ساماندهی،   شناسائی شخصیتها و اعزام خواهرانی که برای تبلیغ و امور فرهنگی توانائی دارند برشمرد.

 در ادامه جلسه حجه الاسلام رشید سلطانی نماینده کمیته فرهنگی آموزشی اربعین  در استان ضمن ارائه  گزارشی از اقدامات این کمیته ، مسئولیت آگاه سازی قاطبه مردم نسبت به اربعین و آشنائی زائرین به نهضت عاشورا را  از مهمترین وظایف کمیته فرهنگی اربعین دانست . ایشان از حاضرین خواست هرگونه برنامه فرهنگی را با این کمیته هماهنگ نموده و گزارشی از فعالیتهای فرهنگی خود را به این کمیته ارسال نمایند.

تدوین سازوکار جهت استقرار مبلغه در موکبها و انجام امور فرهنگی و سهولت در ایاب و ذهاب ویژه بانوان زائر از مهمترین مباحث در این جلسه بود که مورد بحث قرار گرفته و تصمیماتی اتخاذ شد.

 در پایان این جلسه، هر یك از اعضاء كمیته نظرات و پیشنهادات خود را بیان و آمادگی لازم جهت همکاری در چارچوب اهداف و  پیشبرد سیاستهای كمیته فرهنگی، آموزشی اربعین اعلام كردند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست