چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

مراسم بزرگداشت شهادت حضرت زهرا و گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی در اصفهان

مراسم بزرگداشت شهادت حضرت زهرا و گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی در اصفهان

مراسم بزرگداشت شهادت حضرت زهرا و گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی در اصفهان

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حج وزیارت استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حج ، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری ، مدیریت حج وزیارت وشاغلین و همچنین برخی از مسئولین شمسا و دفاتر زیارتی استان در نمازخانه حج وزیارت استان اصفهان برگزار شد .

در این مراسم پس از تلاوت ایاتی از کلام ا... مجید وقرائت زیارت عاشورا ، سخنرانی توسط حجه الاسلام مهدی گرجی پیرامون فضایل بی بی دوعالم حضرت زهرا(س) و همچنین برخی از خصوصیات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان شد.

در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان ضمن تسلیت شهادت جان‌سوز حضرت فاطمه(س) با اشاره به فرموده پیامبر(ص) که فاطمه پاره تن من است. هر که او را شاد سازد، مرا شاد ساخته و هر که او را اندوهناک کند، مرا اندوهناک کرده است. فاطمه از همه مردم پیش من عزیزتر است به بیان فضایل ایشان پرداخت.

حجه الاسلام گرجی حضور بی نظیر مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش را نتیجه نظر خداوند متعال به این شهدای بزرگوار دانسته و به مقام شامخ این شهدا و همه شهدای اسلام درود فرستاد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست