پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

نگارخانه

آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات و بالعکس

آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات و بالعکس
سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در روزهای آتی را اعلام کرد و گفت: روز دوشنبه مسئولان ذیربط برای این موضوع تصمیم گیری می نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، محمد آزاد با بیان اینکه به دلیل مسائل بهداشتی فعلا تا روز یکشنبه چهارم اسفند ماه اعزامی به عتبات عالیات صورت نمی گیرد، گفت: اعزام زائران عراقی به کشورمان نیز فعلا متوقف است و این موضوع براساس تصمیم گیری دو کشور است.

وی افزود: روز دوشنبه نیز مسئولان ذیربط در خصوص موضوع اعزام زائران به عتبات عالیات و بالعکس «اعزام زائران عراقی به کشورمان» تصمیم گیری خواهند کرد که به اطلاع متقاضیان می رسد.

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: براساس تصمیم اخذ شده، زائرانی که در دو کشور طی روزهای گذشته حضور داشته اند می توانند به کشور خود بازگردند.

آزاد با بیان اینکه سلامت و آرامش زائران در اولویت قرار دارد،تاکید کرد: منافع و سلامت زائران دو کشور موجب شد تا چنین تصمیمی اتخاذ شود و به طور قطع بعد از جلسه روز دوشنبه، تصمیم نهایی به اطلاع مردم و متقاضیان تشرف به عتبات عراق رسانده می شود.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست