چهارشنبه 29 فروردین 1403
EN

نگارخانه

جلسه توجیهی آموزشی مدیران حج 99

جلسه توجیهی آموزشی  مدیران حج 99

جلسه توجیهی مدیران اعزامی به حج تمتع اصفهان

مدیران اعزامی به حج تمتع سال 1939 جهت هماهنگی و توجیه جهت ثبت نام زائرین حج اصفهان در سالن اجتماعات حج وزیارت استان گرد هم آمدند.

به گزارش خبرگزاری حج ، جلسه توجیهی مدیران اعزامی به حج تمتع اصفهان روز پنجشنبه هشتم اسفند با حضور مدیریت حج وزیارت  ، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیران اعزامی به حج تمتع سال99 در سالن اجتماعات شهدای مکه ومنا حج وزیارت برگزار شد.

در این جلسه آقای زاهدی مدیریت حج وزیارت استان ضمن تشکر از حضور حاضرین یاد وخاطره شهدای منا را گرامی و گزارشی از فعالیتهای انجام شده در برگزاری حج تمتع سال آینده را بیان نمود.ایشان اطلاع رسانی دقیق وشفاف به زائرین هنگام ثبت نام تا پایان عملیات حج را خواسته و توجه بیشتر مدیران به آموزشهای زائرین را تاکید نمود.ایشان در ادامه چگونگی ثبت نام زائرین در کاروانهای حج را تشریح کرد.

درادامه حجه الاسلام والمسلمین مهدی گرجی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری نیز ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) به  بیان فضایل خدمت به زائرین خانه خدا واماکن مقدسه پرداخته و از حضور مدیران تشکر و دستورالعملهای بعثه مقام معظم رهبری پیرامون حج تمتع سال آینده را تشریح واز مدیران خواست نسبت به برگزاری امور فرهنگی کاروانها به ویژه جلسات آموزشی زائرین به نحو مطلوب ومناسب اهتمام ورزند.ایشان به برگزاری همایشهای مربوط به حج از جمله همایش متمرکز زائرین،همایش زائرین زن اعزامی به حج،همایش یاوران حجاج ،همایش زائرین فرهیخته وتحصیلکرده  اشاره و از مدیران خواست در برگزاری این جلسات سازمان حج وزیارت وبعثه مقام معظم رهبری را یاری نمایند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در اصفهان به مدیران حاضر توجه مسایل معنوی را گوشزد و گفت : مبادا زائرین ما در قیامت سربلند باشند و ما که بعنوان خادمین این زائرین هستیم از این سعادت بی نصیب شویم. ایشان همچنین توجه مدیران و کارگزاران را به خانواده خود در ایام قبل از حج لازم دانسته و گفت : سعی کنید خدمت به زائرین خانه خدا باعث ناراحتی اطرافیان ویا خانواده شما نشود.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست