ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

توقف ثبت نام حج 99 در کاروانها از روز یک شنبه 29 تیر ماه عملیاتی میشود

 توقف ثبت نام حج 99 در کاروانها از روز یک شنبه 29 تیر ماه عملیاتی میشود

قابل توجه مدیران و زائرین محترم کاروانها

 باتوجه به اینکه متقاضیانی که رزرو  اولیه انجام داده‌اند در فاصله زمانی اعلام رسمی تعطیلی حج تمتع 1399تاکنون فرآیند ثبت نام خودرا تکمیل نموده اند ، اینک به منظور برنامه ریزی و  تطبیق امور با فرآیندهای حج تمتع سال1400 در ابعاد اجرائی و مالی متناسب با شرایط وتوافقات آینده با کشور میزبان، امر ثبت نام در کاروانها از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 29‏‏/04‏‏/1399 متوقف می گردد. لذا  زائران محترمی که هنوز علیرغم پیگیریهای مکرر و ارسال پیامک از طرف مدیران کاروان و سازمان حج و زیارت هزینه سفر را واریز ننموده اند فرصت دارند تا ساعت 10 صبح روز  سه شنبه 31تیرماه 99 نسبت به تکمیل قسط اول هزینه سفر به مبلغ 250 میلیون ریال اقدام نمایند .

طریقه پرداخت هزینه با دریافت کد پرداخت از مدیر کاروان از طریق سایت رزرو حج (گزینه پرداخت اینترنتی ) و سامانه آپ میسور میباشد.

بدیهی است زائرانی که هزینه سفر را تا تاریخ و ساعت درج شده پرداخت ننمایند اطلاعات آنها از لیست کاروان خارج شده و میتوانند نسبت به دریافت مدارک از مدیران کاروان اقدام نمایند .و جهت حج سال 1400 میبایست مجدد بعداز اطلاع رسانی سازمان در اواخر سال 1399 نسبت به انتخاب کاروان و ثبت نام بشرط اعلام الویت تاریخ ثبت نام مجدد اقدام و با قیمت حجاج سال بعد  ثبت نام نمایند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست