جمعه 10 فروردین 1403
EN

نگارخانه

دیدار با خانواده شهیدان متولی امامی دراصفهان

  • 09 مرداد 1399
  • 14:17
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 492 بازدید
  • Article Rating
دیدار با خانواده شهیدان متولی امامی دراصفهان

در راستای دیدار با خانواده معزز شهدا مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان به همراه مدیر بناد شهید ، نماینده دفتر بعثه مقام معظم رهبری ، مدیر روابط عمومی حج وزیارت استان و جمعی از مسئولین دیگر استان با خانواده شهیدان «حسن و اصغر متولی امامی» دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حج ، در این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: با تدابیر امام خمینی (ره) و جانفشانی جوانان، شهدا و ایثارگران پس از گذشت 8 سال دفاع مقدس حتی یک سانت از خاک میهن اسلامی در اختیار دشمن قرار نگرفت؛ جنگ هزینه های فراوانی برای کشور دربرداشت که بسیاری از آن ها جبران شد اما هزینه‌های انسانی جنگ یعنی جوانانی که هر کدام گل سرسبد خانواده‌ها بودند و برای دفاع از نظام اسلامی و جمهوری اسلامی نوپا جان خود را فدا کردند، بار سنگینی را بر دوش ما گذاشت.

ایشان تکریم از خانواده معظم شهدا را وظیفه آحاد مردم و مسئولان دانست و افزود: خانواده شهدا نزد خدا عزت دارند و همانگونه که امام راحل فرمودند «شهدا شمع محفل بشریت‌اند» یعنی آن ها نورافشانی می کنند و چراغ هدایتی هستند که مسیر را به ما نشان می دهند و شما پیش خدا عزیز هستید و دیدار و اتصال با شما برای ما مسئولین توفیق است.

وی بازخوانی وصیت نامه شهدا را برای نسل سوم و چهارم انقلاب وظیفه تمام نهادها دانست و گفت: باید همه جامعه با تفکر انقلاب آشنا شود و فراموش نکنیم آن ها برای دفاع از این مرز و بوم در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

در پایان این دیدار از خانواده معظم شهیدان متولی امامی از شهیدان مکه در سال 66 (پدر این خانواده) و همچنین از شهدای هشت سال دفاع مقدس(پسر خانواده) تجلیل شد

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست