جمعه 10 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مذاکره در خصوص نحوه خدمات دهی به زائران اربعین

مذاکره در خصوص نحوه خدمات دهی به زائران اربعین

رئیس سازمان حج و زیارت در بدو ورود به عراق در مصاحبه با خبرنگاران، مذاکره با مقامات عراقی در خصوص خدمات حمل و نقل و تأمین امنیت زائران و همچنین فراهم آوردن بستری برای افزایش تعداد زائران عتبات بوژه در ایام اربعین را علت سفرش به کشور عراق برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان که روز گذشته به همراه حجت الاسلام و المسلمین شهسواری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت و دکتر مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت به عراق سفر کرد، در بدو ورود به آن کشور، در فرودگاه بغداد مورد استقبال محمود عبدالجبار موسی الزبیدی معاون وزیر گردشگری عراق قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این دیدار که با حضور مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت و مدیرعامل شرکت شمسا و مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق برگزار گردید، در مصاحبه با خبرنگار شبکه العراقیه ، مذاکره در خصوص حمل و نقل و تأمین امنیت زائران عتبات بویژه زائران اربعین و فراهم آوردن بستری برای افزایش تعداد زائران اعزامی به عراق را علت این سفر برشمرد.

رئیس سازمان حج و زیارت در اولین شب حضور در عراق به زیارت امامین کاظمین(ع) مشرف شد و با دکتر دباغ رئیس عتبه کاظمین دیدار و در خصوص ارائه خدمات به زائران گفتگو کرد.

مهندس اوحدی در این دیدار اظهار داشت: ما در حال حاضر در ایران در حال احداث 4 هتل در مرزهای کشورمان برای خدمات دهی به زائران عتبات و همچنین زائران عراقی که به ایران سفر می کنند هستیم که اگر از طرف شما نیز زمینی در اختیار ما قرار گیرد، ما با سرمایه گذاری سازمان حج و زیارت و شبکه بانکی کشورمان آمادگی داریم تا در خصوص احداث هتل برای اقامت زائران اقدام نماییم که این حرکت باعث ترغیب سرمایه گزاران عراقی برای حضور در صحنه برای ارتقای خدمات دهی به زائران عتبات خواهد شد.

وی در آخر آقای مصطفی قاسمی مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق را به عنوان نماینده سازمان حج و زیارت در اینگونه تعاملات معرفی کرد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست