ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

طرح نظافت خيابان‌هاي نجف به ابتكار توليت حرم علوي برگزار شد

طرح نظافت خيابان‌هاي نجف به ابتكار توليت حرم علوي برگزار شد
در راستاي اجراي طرح نظافت خيابانهاي اطراف حرم و جذب خادمان افتخاري , ساير خيابانهاي شهر با حضور توليت آستان و خادمان هيئتهاى مذهبى شهر نجف و شماري از نيروهاي بسيج مردمي رُفت و روب شد .آستان قدس علوى طى چند ماه گذشته با اجراى طرح ويژه نظافت و رُفت و روب شبانه خيابانهاى شهر نجف صدها خادم افتخارى و صدها تن از خادمان هيئتهاى مذهبى را جذب كرد .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت به نقل از سایت حج ، در راستاي اجراي طرح نظافت خيابانهاي اطراف حرم و جذب خادمان افتخاري , ساير خيابانهاي شهر با حضور توليت آستان و خادمان هيئتهاى مذهبى شهر نجف و شماري از نيروهاي بسيج مردمي رُفت و روب شد .

حجت الاسلام سيد نزار حبل المتين توليت آستان قدس علوى در اين رابطه گفت : بعد از اجراى طرح هفته اى نظافت و رفت و روب خيابانهاى اطراف حرم مطهر كه در آن اقشار مختلف مردمى به صورت افتخارى شركت كردند اين بار اين طرح را در ساير خيابانهاى شهر به اجرا در آورديم .

حجت الاسلام حبل المتين افزود : اين طرح در مناطق و كوچه هاى نزديك حرم مطهر شروع شد و اكنون در ساير مناطق به اجرا در آمد و اميدواريم طى يكسال آينده با اجراى اين طرح تصوير كنونى شهر نجف اشرف تغيير يابد .

توليت آستان قدس علوى در ادامه ضمن قدردانى از مشاركت شهردارى نجف در اين طرح تاكيد كرد : مجددا از تمامى اهالى شهر نجف و هيئتهاى مذهبى و اداره هاى دولتى جهت مشاركت در اين طرح خيرخواهانه دعوت مى كنيم و آستان آمادگى كامل خود را جهت همكارى با تمامى نهادها و سازمانها جهت نظافت شهر اعلام مى دارد .

گفتنى است آستان قدس علوى طى چند ماه گذشته با اجراى طرح ويژه نظافت و رُفت و روب شبانه خيابانهاى شهر نجف صدها خادم افتخارى و صدها تن از خادمان هيئتهاى مذهبى را جذب كرد .
مدیر سایت امتیاز به خبر :
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست