جمعه 10 فروردین 1403
EN

نگارخانه

تمامي امور حج الكترونيكي مي‌شود/قيمت‌هاي حج شفاف مي‌شود

تمامي امور حج الكترونيكي مي‌شود/قيمت‌هاي حج شفاف مي‌شود
وزير حج عربستان سعودي اعلام كرد: وزارت حج عربستان براي تبديل تمام اقدامات و امورش به سامانه هاي الكترونيك براي تحقق سرعت و انعطاف و شفافيت و وضوح با كاهش هزينه تا حد امكان تلاش مي كند. همچنين در خصوص بسته خدماتي و قيمت ها و قراردادهاي شركت ها براي موسم حج امسال شفاف سازي خواهيم كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از سایت حج ، بندر محمد بن حجار،‌وزير حج عربستان سعودي اعلام كرد: وزارت حج عربستان براي تبديل تمام اقدامات و امورش به سامانه هاي الكترونيك براي تحقق سرعت و انعطاف و شفافيت و وضوح با كاهش هزينه تا حد امكان تلاش مي كند.

اظهارات حجار در جريان كارگاه عملي بيان شد كه طي آن اظهار داشت: وزارت حج در خصوص بسته خدماتي و قيمت ها و قراردادهاي موسم حج شفاف سازي خواهد كرد.

وي افزود: وزارت حج تمايل دارد پيش از آغاز برنامه رزرو اينترنتي براي حجاج داخل در شكل نهايي آن، به نمايندگان شركت هاي حجاج داخل پيشنهاد داده و با آنها اين مساله را بررسي كند تا اهداف مورد نظر محقق شود.

به نوشته الحيات، حجار بر تحقق بالاترين درجات شفاف سازي در زمينه حج تاكيد كرد و بررسي برنامه رزرو الكترونيك زودهنگام براي علاقه مندان به اداي فريضه حج در داخل و بررسي پيشنهادهاي طبقه بندي كمي و كيفي خدمات ارائه شده به حجاج را از جمله مسائل مطرح شده در كارگاه عملي اخير دانست.

حجار گفت: وزارت حج به صورت اساسي بسته خدماتي و قيمت ها و قراردادها و فراهم كردن ثبت نام الكترونيك و پرداخت الكترونيك براي حجاج در نهايت راحتي را بررسي خواهد كرد.

وي افزود: وزارت حج براي تحقق عملكرد خوب شركت ها و خدمات رضايت بخش با قيمت هاي منطقي و فراهم كردن فرصت براي تمام شهروندان و مهاجران براي ثبت اين برنامه ها بر اساس سطح خدماتي كه حجاج انتخاب مي كنند، تلاش مي كند.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست