پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

تكذيب خبر منتسب به سرپرست حجاج ايراني پيرامون توصيه به حجاج ايراني

تكذيب خبر منتسب به سرپرست حجاج ايراني پيرامون توصيه به حجاج ايراني
يك مقام مسئول درروابط عمومي بَعثه مقام معظم رهبري اظهارات منتسب به سرپرست حجاج ايراني مبني براينكه به حجاج گفته بوديم زودتر از ساعت ۹:۱۰ به سمت رمي‌جمرات نروند ، گوش نكردند، دچار حادثه شدند را تكذيب كرد.

روابط عمومي بعثه مقام معظم رهبري اظهارات منتسب به سرپرست حجاج ايراني مبني براينكه به حجاج گفته بوديم زودتر از ساعت ۹:۱۰ به سمت رمي‌جمرات نروند ، گوش نكردند، دچار حادثه شدند را تكذيب كرد.

يك مقام مسئول در روابط عمومي بعثه مقام معظم رهبري گفت بعضي مطالب نقل شده در برخي سايت هاي خبري از حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر در ديدار با آيت الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد در قم درخصوص اينكه به حجاج گفته شده بود زودتر از ساعت ۹:۱۰ به سمت رمي‌جمرات نروند، گوش نكردند، دچار حادثه شدند صحت ندارد.

گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از اين مقام مسئول حاكيست در پي ديدار سرپرست حجاج ايراني با مراجع عظام تقليد در قم برخي سايت هاي خبري به نقل از ايشان عبارت به " حجاج گفته بوديم زودتر از ساعت ۹:۱۰ به سمت رمي‌جمرات نروند، گوش نكردند، دچار حادثه شدند " را عنوان كردند كه صحت ندارد و به شدت تكذيب مي شود.

وي افزود : انتساب چنين اظهاراتي شيطنت خبري است و خبرگزاري ها و سايت هاي خبري با توجه به اهميت و ابعاد حادثه منا از انتشار اين گونه مطالب پرهيز كنند.
مدیر سایت امتیاز به خبر :
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست