جمعه 10 فروردین 1403
EN

نگارخانه

ثبت نام های سماح از مرز یک میلیون نفر گذشت / اعزام کاروان های سازمان حج تا آخر آبان ادامه دارد

ثبت نام های سماح از مرز یک میلیون نفر گذشت / اعزام کاروان های سازمان حج تا آخر آبان ادامه دارد

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد : ثبت نام در سامانه سماح سازمان حج همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از یک میلیون و 63 هزار نفر از مشتاقان زیارت اربعین در این سامانه ثبت نام کرده اند.

«محسن نظافتی» روز سه شنبه (26 آبان ماه) در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت با بیان این مطلب گفت: بزودی برای زائران ثبت نامی در سامانه سماح پیامکی ارسال شد تا این افراد ظرف 48 ساعت نسبت به ارائه مدارک اعضای گروه خود به دفاتر زیارتی بمنظور صدور روادید اربعین اقدام نمایند و پس از پایان این مهلت و در صورت عدم مراجعه، سیستم بصورت خودکار اسامی آنها را حذف خواهد کرد.

مدیر کل عتبات سازمان حج با بیان اینکه علاوه بر چهار کنسولگری عراق در شهرهای تهران، مشهد، اهواز و کرمانشاه، 11 دفتر موقت سفارت این کشور بمنظور تسهیل و تسریع در امر صدور ویزای زائران اربعین در شهرهای مختلف راه اندازی شد، اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته تجهیزات لازم در اختیار این دفاتر قرار گرفته و همه این دفاتر در زمینه صدور ویزای زائران اربعین فعال شده اند.

این مقام مسئول در سازمان حج در سخنانش بر لزوم داشتن گذرنامه معتبر و ویزا برای سفر به عراق و حضور در همایش اربعین حسینی(ع) تأکید کرد.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص ادامه روند اعزام های کاروانی عتبات گفت: اعزام های کاروان های سازمان حج تا پایان آبان ماه ادامه دارد و اعزام های کاروانی عتبات مجدداً بعد از اربعین از سر گرفته خواهدشد.

وی در پایان بیان کرد: ثبت نام در کاروان های عتبات مربوط به اعزام های بعد از اربعین، هم اکنون در سامانه ثبت نام عتبات سازمان حج و زیارت به آدرس http://www.atabat.org.ir  و همچنین در دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور در حال انجام می باشد.

سال گذشته بیش از یک میلیون و 600 هزار ایرانی در همایش حماسی پیاده روی اربعین حضور داشتند.

همایش عظیم اربعین شهادت سید و سالار شهیدان با اجتماع میلیونی مسلمان سراسر جهان در کربلای معلی برگزار خواهد شد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست