پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

دیدار رئيس سازمان حج و زيارت كشور با استاندار اصفهان

دیدار رئيس سازمان حج و زيارت كشور با استاندار اصفهان

مهندس سعيد اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت كشور  در جريان سفر به اصفهان و ديدار با خانواده هاي شهداي مناي استان، با دكتر رسول زرگرپور ديدار و گفتگو کرد..

دكتر رسول زرگرپور در ديدار با رئيس سازمان حج و زيارت كشور، ضمن قدرداني از تلاش شبانه روزي سازمان حج و زيارت در فاجعه ي منا، اظهارداشت: خوشبختانه ي سازمان حج و زيارت با هماهنگي كامل و با توجه به بار انتظاراتي كه بر دوش اين سازمان در اين مدت بود، توانست بخوبي اقدام نمايد.

استاندار اصفهان افزود: عليرغم اينكه پيكر درگذشتگان فاجعه ي منا در اصفهان با فاصله به استان وارد مي شد و تمركز نداشت، ولي مراسم استقبال و تشييع شهداي منا در اصفهان بالاخص در شهرستان شهرضا به خوبي برگزار شد.

وي تصريح كرد: يكساعت پس از فرمان رئيس جمهور محترم براي رسيدگي به خانواده هاي اين عزيزان، مديريت ارشد استان اصفهان به شهرستان شهرضا كه بيشترين تعداد كشته شدگان استان را داشت رفت و از خانواده هاي آن ها تفقد و دلجويي نمود.

سعيد اوحدي سوء مديريت و بي تدبيري سعودي ها را عامل ايجاد اين فاجعه خواند و گفت: درايت و تدابير انديشيده شده در همه ي استان ها در خصوص تشييع پيكرهاي جانباختگان و دلجويي از خانواده آن عزيزان به خوبي انجام شد و در استان اصفهان نيز توسط دكتر زرگرپور استاندار اصفهان به نحو احسن مديريت شد.

رئيس سازمان حج و زيارت كشور با اشاره به بيانات و تاكيدات مقام معظم رهبري بعد از اين فاجعه گفت: مقايسه فاجعه منا با واقعه كربلا توسط مقام معظم رهبري نشان از عمق اين فاجعه دردناك است.

اوحدي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري در خصوص زنده نگه داشتن فاجعه منا، تصريح كرد: به منظور زنده نگه داشتن ياد اين عزيزان سازمان حج و زيارت و ديگر مسئولين تاكنون با اغلب خانواده هاي كشته شدگان فاجعه ي منا ديدار كرده است.

مدیر سایت امتیاز به خبر :
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست