جمعه 10 فروردین 1403
EN

نگارخانه

پیش ثبت‌نام سفر به عتبات تا ۲ روز دیگر تمدید شد

پیش ثبت‌نام سفر به عتبات تا ۲ روز دیگر تمدید شد
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از تمدید پیش ثبت‌نام سفر به عتبات برای ایام عرفه، محرم، تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: متقاضیان تا ۲ روز دیگر برای نام‌نویسی فرصت دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، محسن نظافتی درباره پیش‌ ثبت‌نام متقاضیان اعزام به سفر عتبات در ایام عرفه، محرم، تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: مهلت پیش‌ ثبت‌نام از متقاضیان اعزام به این سفر به دلیل تماسهای مکرر مردم و استقبال مناسب علاقمندان، تا دور روز دیگر تمدید شد.

وی ادامه داد: این مهلت نام نویسی که عصر امروز(جمعه) به پایان می‌رسید تا عصر ‌یک‌شنبه تمدید شد تا علاقمندان سفر به عتبات در ایام محرم و عرفه، بتوانند با خیالی آسوده مراحل ثبت‌نام را طی کنند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: این دوره از اعزامها مربوط به بازه زمانی 13 شهریور لغایت 15 آبان است که ایام عرفه، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) نیز در این دوره قرار دارد و تاکنون بیش از 50 هزار نفر نام‌نویسی کرده‌اند که به طور حتم این تعداد افزایش می‌یابد.

نظافتی اظهار کرد: قرعه‌کشی از ثبت‌نام کنندگان نیز چند روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام انجام می‌گیرد و امیدواریم متقاضیان ثبت‌نام خویش را به ساعت‌های انتهایی موکول نکنند و هرچه زودتر به تکمیل تقاضای خویش بپردازند.

وی در پایان تاکید کرد: تمامی متقاضیان سفر به عتبات عالیات به‌ویژه در ایام پر ازدحام، از عزیمت با کاروانهای غیرمجاز جدا خودداری کنند چرا که تبلیغات آنها برای جذب مشتاقان زیارت است و مردم باید در این زمینه دقت و آگاهی را مدنظر قرار دهند.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست