پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

نگارخانه

نظرخواهی از مدیران ثابت هتل ها برای اجاره هتل ها

  • 25 اردیبهشت 1393
  • 08:17
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 989 بازدید
  • Article Rating
نظرخواهی از مدیران ثابت هتل ها برای اجاره هتل ها

هر ماه جلساتی با حضور تمامی مدیران ثابت هتل ها و اعضای ستاد عملیات عمره برای رفع مشکلات احتمالی و در نتیجه خدمت رسانی بهتر به زائران در شهر مکه مکرمه و مدینه منوره برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از مکه مکرمه، این جلسات به صورت منظم در طول هر ماه با حضور تمام مدیران ثابت و مسئولین ستاد عملیات عمره برای بیان مشکلات و پیشنهادات و راه کارها برای خدمت رسانی به زائران در محل ستاد عملیات عمره برگزار می گردد.

در جلسه اخیر مدیران ثابت که صبح روز پنج شنبه برگزار شد ، حجت الاسلام و المسلمین خادمی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری گفت : از اینکه می توانیم در این ماه عزیز که برکات زیادی دارد به زائران ضیوف الرحمان خدمت کنیم خداوند متعال را شاکریم و باید این فرصت را غنیمت بشماریم و بتوانیم زمینه خدمت رسانی بهتر به زائران را فراهم آوریم.

خادمی افزود: مسئول فرهنگی هتل ها شما مدیران ثابت هستید و با تشکیل شورای فرهنگی در هتل ها که با حضور مدیر و معاون کاروان و رابط فرهنگی هتل انجام می شود بتوانیم مهم ترین کار که فراهم نمودن زمینه کسب فضائل معنوی و ارتباط با روحانیون است را انجام دهیم. وی تأکید کرد از زائران گرامی بخواهید که از توزیع شیرینی و شکلات در مکان های عمومی علی الخصوص مسجد الحرام خودداری فرمایند.

در ادامه جلسه رییس ستاد مکه با توجه به فرارسیدن زمان اجاره هتل ها برای عمره آتی، از مدیران ثابت هتل ها درخواست کرد: ضمن بیان مشکلات هتل ها و پیشنهادات و تکمیل فرم های ارزشیابی هتل ها ما را در اجاره هتل ها یاری بفرمایند تا اگر هتلی مشکل دارد از چرخه خدمت رسانی حذف و اگر مشکل کوچکی دارد اطلاع دهیم تا نسبت به رفع آن اقدام نمایند و در نهایت بتوانیم بهترین ها را برای اسکان زائران اجاره نماییم.

سحرخیز افزود: اگر پیشرفتی در روند اجرای عملیات عمره باشد قطعا با پیشنهادات و رفع کاستی هایی است که شما عزیزان به ستاد عملیات عمره منعکس می فرمایید.از مدیران ثابت می خواهیم که با دید نظارتی و بازرسی بر فعالیت ها نظارت داشته باشند و عیوب وکاستی ها را خود شان برای اطلاع ستاد مکه مکرمه عنوان کنند. همچنین مدیران و عوامل ثابت باید نسبت به مطالعه و رعایت دستورالعمل های ابلاغی اهتمام ورزند تا روند اجرای عملیات عمره به صورت روان و یکپارچه صورت پذیرد.

رییس ستاد مکه مکرمه تصریح کرد: مهمترین کار مدیران ثابت اطلاع رسانی است، اطلاع رسانی باید به موقع و سریع انجام پذیرد . به دلیل اینکه اگر در ابتدا به زائران در مورد محدودیت ها و تذکرات اطلاع رسانی شود مشکلی برای آنان بوجود نمی آید.

وی افزود: همه کسانی که در این سرزمین هستند قطعا از سوی پرودگار دعوت شده اند و این توفیق نصیب ما گردیده که بتوانیم به زائران بیت الله الحرام خدمت نماییم. وی از مدیران ثابت درخواست کرد تا نسبت به نظافت هتل ها و بازدید اتاق ها هنگام خروج زائران دقت لازم را داشته باشند و زائرانی که قصد عزیمت به ایران را دارند تا زمانی که ممکن است در اتاق هایشان حضور داشته باشند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست