پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

استقرار حجاج در عرفات به صورت مجموعه ای

  • 27 مرداد 1396
  • 12:25
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 377 بازدید
  • Article Rating
 استقرار حجاج در عرفات به صورت مجموعه ای

در جمع مدیران مجموعه منطقه ۴ مکه مطرح شد:

با توجه به برپایی چادرهای بلند مطلوب، استقرار حجاج در عرفات بصورت مجموعه ای خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری سازمان حج و زیارت رئیس سازمان حج و زیارت در نشست با مدیران مجموعه منطقه ۴ مکه مکرمه ضمن اشاره به گرمای هوا در عرفات و لزوم آسایش حجاج در روز عرفه که نقطه آغاز  ایام تشریق است، گفت: با توجه به بزرگی فضای داخلی چادرهای جدید در عرفات، برای بهره گیری بهتر از فضای خنک چادرها، تمامی حجاج بصورت مجموعه ای در چادرها مستقر می شوند.

محمدی همچنین در خصوص جمرات گفت: طبق برنامه وزارت حج عربستان و بر اساس جدول زمانبندی مصوب؛ هیچ یک از کاروان ها مجاز نیستند زودتر از ساعت 10:30روز دهم دی الحجه به جمرات بروند.

رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر لزوم استقرار همه کاروانها در چادرها و استراحت کافی در صبح روز دهم؛ گفت: عزیمت حجاج به جمرات برای رمی جمرات؛ بر اساس جدول زمانبندی بسیار دقیقی انجام می شود که طی بخشنامهای به مدیران مجموعه ها و مدیران کاروان ها ابلاغ می شود.

 برنامه ریزی های بسیار خوبی برای تسهیل امور اجرایی در ایام تشریق انجام شده که قطعا انضباط تشکیلاتی و توجه و جدیت مدیران مجموعه ها و مدیران کاروان ها به دستور العمل های اجرایی، و از همه مهمتر اطلاع رسانی به حجاج عزیز در خصوص برنامه های عرفات و مزدلفه و منا کارها را روانتر می کند.

محمدی در بخش دیگری ازسخنانش با اشاره به ازدحام جمعیت در منا تاکید کرد: برنامه زمانبندی که شامل ممنوعیت عزیمت به جمرات در ساعاتی خاص می شود برای روزهای ۱۱ و ۱۲ ذی الحجه نیز وجود دارد

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست