پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

در جلسه دیدار هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران اصفهان با حمید محمدی؛ رئیس سازمان حج و زیارت بر بهبود اجرای طرح اعزام های استانی عتبات تاکید کرد

در جلسه دیدار هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران اصفهان با حمید محمدی؛ رئیس سازمان حج و زیارت بر بهبود اجرای طرح اعزام های استانی عتبات تاکید کرد

رئیس سازمان حج و زیارت در جلسه دیدار اعضای هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان اصفهان با ایشان، بر تلاش برای بهبود اعزامهای استانی عتبات عالیات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، حمید محمدی در جلسه امروز با اعضای هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان اصفهان که با حضور جناب آقای غلامعلی زاهدی مدیر حج و زیارت استان اصفهان و جمعی از مدیران ستادی سازمان حج و زیارت برگزار شد، بر اهمیت تلاش برای ساماندهی سفرهای عتبات عالیات تاکید کرد و گفت: سازمان حج و زیارت برای افزایش توان رقابتی بمنظور ارائه خدمات بهتر ، طرح اعزام های استانی را به اجرا در آورده تا زائران بیشتری در استان ها توسط گروه های مجاز جذب گردد.
رئیس سازمان حج و زیارت افزود: باید تلاش شود تا خدمات متمایز و مطلوبتری از سوی کاروان های مجاز تحت نطارت سازمان حج و زیارت به زائران ارائه شود.

حمید محمدی در این دیدار با توجه به اهمیت بازاریابی و توجه به خواسته ها و نیازهای زائران ، بر ضرورت یافتن راهکارهایی برای جذب مشتاقان زیارت عتبات توسط کاروان های مجاز عتبات تاکید کرد و گفت: در خصوص جذب زائر توسط مجموعه های مجاز اطلاع رسانی و تبلیغات و فعالیت میدانی و ایجاد تنوع در برنامه ها صورت گیرد.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در اعزام های استانی باید سعی شود کیفیت خدمات از سطح فعلی پایین نیاید و هزینه ها نیز کاهش یابد، عنوان کرد: موضوع بیمه زائران، امنیت و ارائه خدمات استاندارد و مطلوب به زائران حسینی(ع) جزء اصول ماست که قطعا برای کاهش هزینه های سفر از آنها نباید عدول  کرد اما در استان ها بر اساس ذائقه و سلیقه و پاسخ به خواسته ها و نیازهای استان ها باید خدمات با خواسته زائران منطبق باشد.
رئیس سازمان حج و زیارت ایجاد تنوع در بسته های سفر عتبات و همچنین پیدا کردن راهکارهایی برای ارائه سفرهای ارزان قیمت را مورد تاکید قرار داد.
وی در ادامه گفت: متاسفانه شاهدیم برخی از گروه های غیر مجاز به بهانه کاهش هزینه سفر برخی خدمات اساسی از جمله امنیت را به زائران ارائه نمی دهند و یا در طول سفر از زائران درخواست هزینه های اضافی می کنند.
 
حمید محمدی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت همواره خود را مدافع حقوق زایرین و همچنین دفاتر زیارتی که به آنها مجوز فعالیت داده است می داند، عنوان کرد: در اعزام های استانی بر احقاق حقوق دفاتر زیارتی و همچنین دفاع از حقوق زائران عتبات تاکید شده است.

اعضای هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران استان اصفهان نیز در دیدار با رئیس سازمان حج و زیارت، نقطه نظرات خود را در خصوص بهبود اجرای طرح اعزام های استانی با رئیس سازمان حج و زیارت و مسئولان این سازمان در میان گذاشتند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست