پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

دفاتر زیارتی

ديدار مسئول دفتر نمايندگي بعثه اصفهان با آيت الله مظاهري

ديدار مسئول دفتر نمايندگي بعثه اصفهان با آيت الله مظاهري
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در اصفهان با آيت الله مظاهري رئيس حوزه علميه اصفهان ديدار و گفت وگو كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، دراين نشست صميمي كه با حضور مسئول و كاركنان دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در اصفهان، مديرحج و زيارت و مديرعامل و هييت مديره شركت مركزي دفاتر زيارتي استان و برخي از مديران باتجربه و توانمند حوزه حج و زيارت برگزار شدآيت الله مظاهري در سخناني حفظ وحدت و پرهيز از طرح مسائل تفرقه انگيزدر شرايط كنوني را ضروري خواند.

رئيس حوزه علميه اصفهان تصريح كرد:مسئله حج در اين سالها مشكلات عديده اي در پيش رو داشته و اميدوارم با عنايت خداوند متعال اين سختي ها آسان شود و همه خدمتگزاران حج در انجام وظايف و مسئوليت هايشان موفق شوند .

آيت الله مظاهري خدمت به خلق خدا را مهم دانست و به حاضرين توصيه كرد تا مي توانند به خلق خدا خدمت كنند و سعي نمايند رضايت زائرين را در كاروانهاي حج جلب كنند.

وي خدمت به خلق خدا را از هر حج و عمره اي افضل توصيف كرد و از خادمين ضيوف الرحمن خواست در حج امسال دعا براي پايداري و حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و سلامتي رهبر معظم انقلاب را از ياد نبرند.

بر پايه اين گزارش، در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين گرجي مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در استان اصفهان در باره وضعيت امور حج در استان ،برگزاري جلسات آموزشي ، تعداد كاروانها،عوامل اجرائي و روحانيون حج 97 گزارشي ارائه كرد.

اين گزارش حاكيست مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در استان اصفهان به همراه مسئولين حج وزيارت اين استان با حضرت آيت الله مهدوي نماينده خبرگان رهبري و امام جمعه موقت اصفهان نيز ديدار و گفتگو كرد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست