جمعه 10 فروردین 1403
EN

دفاتر زیارتی

آخرین آمار تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع

آخرین آمار تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع

معاون عمره و حج سازمان حج و زیارت با اشاره به ادامه روند تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع، گفت: تاکنون بیش از 152 هزار ودیعه‌گذار حج تمتع اطلاعات خود را به روز رسانی کرده‌اند.
-پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت- اکبر رضایی معاون عمره و حج سازمان حج و زیارت با اشاره به لزوم تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع، اظهار کرد: با توجه به اهمیت به روز رسانی اطلاعات متقاضیان حج تمتع، فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذران حج تمتع چندی قبل از سوی سازمان حج و زیارت منتشر شد.

وی هدف از تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع را به روز رسانی، ساماندهی و برنامه‌ریزی به منظور برپایی حج تمتع مطلوب عنوان کرد و افزود: از زمان آغاز فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع تاکنون بیش از 152 هزار نفر اطلاعات خود را در سامانه رزرو حج و زیارت به روز کرده‌اند.

رضایی تاکید کرد: این بروز رسانی اطلاعات ودیعه گذاران از ضروریات محسوب می شود و آنها باید هر چه سریعتر نسبت به این مهم اقدام کنند چرا که برنامه ریزی های آینده برای حج تمتع و نحوه تخصیص اولویت ها و ... بر همین اساس صورت می گیرد.

وی با اشاره به ادامه روند تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع، گفت: ودیعه گذاران همچنان فرصت دارند تا نسبت به بروز رسانی اطلاعات اقدام کنند و با مراجعه به سایت رزو سازمان حج و زیارت این کار را انجام دهند؛ متقاضیان در صورت عدم دسترسی به اینترنت نیز می توانند به نزدیک ترین دفاتر خدمات زیارت مراجعه نمایند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.
خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست