شنبه 06 مرداد 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

حضور سرپرست حجاج ایرانی در منزل حاجی ایرانی آزاد شده در عربستان

 حضور سرپرست حجاج ایرانی در منزل حاجی ایرانی آزاد شده در عربستان

حضور سرپرست حجاج ایرانی در منزل حاجی ایرانی آزاد شده در عربستان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با حضور در منزل حاجی ایرانی آزاد شده از عربستان با خانواده حاجی بازداشت شده ایرانی در عربستان و حاج خلیل دردمند دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی امروز با حضور در منزل حاج خلیل دردمند با وی و خانواده اش دیدار و گفتگو کرد .

 

در این دیدار که حجت الاسلام مهدی گرجی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در اصفهان نیز سرپرست حجاج ایرانی را همراهی می کرد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بازگشت عزتمندانه این حاجی ایرانی را به میهن اسلامی تبریک گفت و این افتخار را برگ زرینی دیگری بر افتخارات ملت شریف ایران خواند.

 

خانواده خلیل دردمند نیز تلاش های صورت گرفته برای آزادی این حاجی ایرانی از اسارت آل سعود را که حدود 80 روز به طول انجامید قابل تقدیر دانست و از اقدامات و پیگیری های مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تشکر و قدردانی کرد.

 

حاج خلیل دردمند که در مراسم حج امسال به همراه مادر خود به سرزمین وحی مشرف و به دلیل انداختن عکسی از سردار دل ها سپهبد شهید  قاسم سلیمانی با کعبه بازداشت شده بود از مسیر هوایی از یکی از کشورهای همسایه حوزه خلیج فارس وارد تهران شد و امروز با استقبال مردم خون گرم و ولایتمدار شهرستان درچه اصفهان به آغوش خانواده بازگشت.

مدیر سایت امتیاز به خبر :