Thursday 15 April 2021
EN

نگارخانه

View Article

ابراز رضایت زائرین از وضعیت خدمت رسانی به ایشان مهمترین خواسته سازمان است

ابراز رضایت زائرین از وضعیت خدمت رسانی به ایشان مهمترین خواسته سازمان است

به گزارش روابط عمومی ستاد مدینه منوره ریاست سازمان حج و زیارت باتفاق مسئولین بخش های مختلف ستاد  عملیاتی حج سالجاری، امروز سه شنبه 24 مردادماه در مسجد شجره حضور پیدا کرد تا از نزدیک بر روند ارائه خدمات به زائرین ایرانی بازدید بعمل آورد.

آنچه در این بازدید ها ملموس بود قدردانی زائرین ایرانی از بازگشایی حج و در ادامه ابراز رضایتمندی از خدمات ارائه شده به ایشان از ابتدای سفر  تا کنون بود؛ که پاسخ ریاست سازمان حج و زیارت نیز متقابلا ، قدردانی از زائرین بود که با ثبت نام در کاروان های حج امسال بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت را در رسیدن به این هدف عظیم و برپائی شعائر دین یاری دادند و توطئه دشمنان را خنثی نمودند. 

ریاست سازمان حج و زیارت  باتفاق روسای ستاد های مکه و مدینه ، مدیرکل حراست و سرپرست روابط عمومی سازمان از اتوبوس های مورد استفاده برای زائرین نیز  بازدید کرد و از مسئولین مربوطه که نهایت تلاش را برای به خدمت گیری بهترین اتوبوس ها برای زائرین ایرانی داشته اند قدردانی نمود.

لازم بذکر است انتقال43200 زائر ایرانی در حج سالجاری از مدینه منوره به مکه مکرمه توسط چهار شرکت مهم نقل بین شهری بنام های نقل جماعی(سابتکو) ، رواحل المشاعر، حافل و دره منوره للنقل صورت می پذیرد که جزو بهترین شرکت های حمل  ونقل بین شهری عربستان هستند و اتوبوس های مورد استفاده در حج سالجاری از کیفیت خوبی برخوردار است که در گفتگوی با زائرین نیز این مورد اذعان گردید.

محمدی در پایان این بازدید از وضعیت سلامت زائران ایرانی حاضر در عربستان خبر داد و با توجه به نشر برخی اخبار نگران کننده در خصوص فوت 30 زائر در روز جاری در شبکه های مجازی از هموطنان عزیز خواست تا به اینگونه مطالب اطمینان نکنند و  اخبار حج 96 را از کانال  رسمی  پایگاه خبری سازمان حج و زیارت دنبال نمایند .

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

Name (required)

Email (required)

Website

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.