چهارشنبه 29 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

بیانیه سازمان حج و زیارت در فجر فاطمی؛ راهپیمایی 22 بهمن 97 باشکوه تر و پر شور تر از سالهای گذشته خواهد بود

بیانیه سازمان حج و زیارت در فجر فاطمی؛ راهپیمایی 22 بهمن 97 باشکوه تر و پر شور تر از سالهای گذشته خواهد بود

سازمان حج و زیارت در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: امسال راهپیمایی 22 بهمن به فضل الهی و به برکت هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان، پرشورتر و با شکوه تر از سال های گذشته خواهد بود و ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان و بدخواهان را به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ سازمان حج و زیارت در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای همه مردم به ویژه خانواده حج و زیارت را به حضور با شکوه در 22 بهمن دعوت کرد.متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

امت شهیدپرور ایران در 22 بهمن ماه سال 1357 مصداقی از آیه شریفه «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ» را با لبیک به ندای حق سلاله پاک سیده زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) نمایان کرده و با سر دادن شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند تا چشم امید همه مستضعفان عالم به ایران اسلامی خیره گردد.

یوم الله 22 بهمن به مثابه توفان سهمگینی بود که کشتی لرزان رژیم طاغوت را به صخره های ستبر تاریخ کوبید و در نهایت آن را در گرداب قهرالهی غرق ساخت.

حرکتی که این مردم الهی به رهبری خمینی کبیر(ره) آغاز کرد و امروز با هدایت پیامبر گونه خلف صالحش رهبر بصیر و فرزانه، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله) ادامه یافته است، چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

بر این اساس همه خادمین زوار بیت الله الحرام و اعتاب مقدس در سازمان حج و زیارت، همگام با امت بپا خاسته ایران اسلامی، به پیروی از مقتدای خویش مقام عظمای ولایت با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده تا بار دیگر به مستکبران عالم اعلام می کنیم که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده ایم.

یقین داریم که امسال راهپیمایی 22 بهمن در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به فضل الهی و به برکت هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان، پرشورتر و باشکوه تر از سال های گذشته خواهد بود و موجب تقویت روحیه ملت های مظلوم جهان و ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان و بدخواهان خواهد شد. از عموم هموطنان دعوت می کنیم تا با حضور پرشور در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن که با ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) مقارن شده و فجری فاطمی(س) خلق کرده، بار دیگر حضور خود در عرصه مبارزه علیه استکبار را به نمایش گذاشته و با وحدت، انسجام، یکپارچگی ، حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذارند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :