پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

جلسه توجیهی مدیران حج تمتع 98

  • 09 اسفند 1397
  • 18:04
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 1370 بازدید
  • Article Rating
جلسه توجیهی مدیران حج تمتع 98

مهدی گرجی: تعامل مدیران و روحانیون در کاروانهای حج باعث خدمت رسانی مناسب به زائران و کسب رضایت ایشان در سفر حج خواهد شد.

مدیران اعزامی به حج تمتع سال 98 جهت هماهنگی و توجیه جهت ثبت نام زائرین حج اصفهان در سالن اجتماعات حج وزیارت استان گرد هم آمدند.

به گزارش خبرگزاری حج ، جلسه توجیهی مدیران اعزامی به حج تمتع اصفهان با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری،مدیریت حج وزیارت و مدیران اعزامی به حج تمتع سال98 در سالن اجتماعات حج وزیارت برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوتی چند از کلام ا... مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری نیز ضمن بیان فضایل خدمت به زائرین خانه خدا واماکن مقدسه از حضور مدیران تشکر و دستورالعملهای بعثه مقام معظم رهبری پیرامون حج تمتع سال آینده را تشریح نمود.

مهدی گرجی تعامل مدیران و روحانیون در کاروانهای حج را باعث خدمت رسانی مناسب به زائران و کسب رضایت ایشان در سفر حج عنوان نمود.

ایشان همکاری و همیاری مدیران و روحانیون را در کاروانهای زیارتی دو بازوی پرتوان شمرده و دخالت ننمودن مدیران در امور فرهنگی کاروان و همچنین روحانیون در امور اجرائی کاروانها را لازمه رشد آن بیان نمود.حجه الاسلام گرجی همکاری و همدلی را در کاروانهای حج لازم و توصیه هائی به مدیران بیان نمود.

در ادامه زاهدی مدیریت حج وزیارت استان ضمن تشکر از حضور حاضرین یاد وخاطره شهدای منا را گرامی و گزارشی از فعالیتهای انجام شده در برگزاری حج تمتع سال آینده را بیان نمود.ایشان اطلاع رسانی دقیق وشفاف به زائرین هنگام ثبت نام تا پایان عملیات حج را خواسته و توجه بیشتر مدیران به آموزشهای زائرین را تاکید نمود.ایشان در ادامه چگونگی ثبت نام زائرین در کاروانهای حج را تشریح کرد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط