جمعه 10 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

شعار حج 98 اعلام شد

  • 02 اردیبهشت 1398
  • 09:17
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 1279 بازدید
  • Article Rating
شعار حج 98 اعلام شد
حوزه‌ نمایندگی ولی فقیه درامورحج وزیارت شعارحج 98 را «حج؛ خودسازی، اخوت دینی، تمدن اسلامی» اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری؛ پس از بررسي‌هاي كارشناسي و تأييد نماينده‌ ولي فقيه درامورحج وزيارت، شعار حج 98 «حج؛ خودسازی، اخوت دینی، تمدن اسلامی» اعلام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي عسكرنماينده ولي فقيه درامورحج و زيارت و سرپرست حجاج ايراني درحاشیه برگزاری همایش روحانیون، معین ها و معینه های حج سال 98در تبيين اهداف شعارحج امسال اظهار کرد: كليد واژه های این شعار پس از كار كارشناسي با عنایت به لزوم خودسازی زائران درحج، بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال و مسایل داخلی و بین المللی انتخاب شده است.

وی افزود: خودسازی یکی از اهداف حج است و اخوت دینی هم گرایش داخلی دارد و هم جهت گیری تقریب و ارتباط مذاهب اسلامی با یکدیگر را در بر می گیرد که یکی از مهمترین رسالت های زائران و علما و فرهیختگان در این سفر معنوی است.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه حج فرصت بی نظیری برای همفكري امت اسلامي در خصوص مهمترين چالش‌هاي جهان اسلام است، افزود: تمدن اسلامی نیز بعنوان یکی از مهمترین کلید واژه های حج امسال بیانگر اقتدار، عزت و عظمت این تمدن برای حل این چالش هاست که می تواند در پرتو توسعه فرهنگ دینی و توجه به ارزش های والای اسلامی تحقق یابد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.