پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

عمره مفرده

مشاهده خبر

آیا عمره مفرده در سال جاری راه اندازی می شود

آیا عمره مفرده در سال جاری راه اندازی می شود
معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت راه اندازی عمره مفرده را منوط به پذیرش شرایط کشورمان دانست و تاکید کرد: مذاکرات برای راه اندازی عمره مفرده بعد از عملیات حج تمتع 1440 انجام می پذیرد و در صورت مهیا شدن شرایط این مهم انشاالله راه اندازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ اکبر رضایی معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت درباره راه اندازی عمره مفرده در سال جاری و اخبار منتشر شده در این خصوص اظهار کرد: مذاکرات برای راه اندازی عمره مفرده بعد از حج تمتع 1440 انجام می پذیرد که امیدواریم با توافق طرفین و پذیرش شروط جمهوری اسلامی ایران این مهم انجام گیرد.

وی افزود: حمایت های کنسولی از عمره گزاران کشورمان و توجه به عزت، امنیت و کرامت زائران از جمله شروط اصلی ما محسوب می شود که در مذاکرات برای راه اندازی عمره مفرده مورد تاکید خواهد بود.

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در صورت توافق طرفین و راه اندازی عمره مفرده، اعزام ها از سال آینده قمری یعنی 1441 هجری قمری آغاز خواهد شد.

رضایی توضیح داد: امیدواریم در سال قمری بعدی، یعنی در ادامه سال 98 هجری شمسی از سرگیری عمره مفرده انجام پذیرد.

وی اظهار کرد: حدود شش میلیون نفر از مردم کشورمان متقاضی عمره مفرده هستند که امیدواریم پس از توافق طرفین زمینه اعزام متقاضیان فراهم شود.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.