پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

مشاهده خبر

برگزاری کارگاه آموزشی زائرین فرهیخته اعزامی به حج تمتع اصفهان

  • 22 خرداد 1398
  • 11:32
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 879 بازدید
  • Article Rating
برگزاری کارگاه آموزشی زائرین فرهیخته اعزامی به حج تمتع اصفهان

برگزاری کارگاه آموزشی زائرین فرهیخته اعزامی به حج تمتع اصفهان

حجه الاسلام گرجی در جمع زائرین فرهیخته و زباندان اعزامی به حج تمتع از استان اصفهان گفت : علم ومعرفت شما زائرین سرمایه معنوی شما هستند که باید از این نعمت در جهت شناخت خدا و درک اعمال این سفر نهایت استفاده را کنید.

به گزارش خبرگزاری حج ، همایش زائرین فرهیخته و زباندان اعزامی به حج استان اصفهان  به میزبانی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج وزیارت استان اصفهان و با حضور گرم زائرین تحصیلکرده و فرهیخته کاروانهای حج این استان درسالن اجتماعات مرکز رفاهی تفریحی فرهنگیان (خانه معلم 3) برگزارشد .

دراین همایش پس از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید مسئول دفتر نمایندگی بعثه استان ضمن خیرمقدم به کلیه مدعوین ، علم ومعرفت زائرین فرهیخته را سرمایه معنوی و یک موهبت الهی دانسته وگفت : زائرین باید از این نعمت در جهت شناخت خدا و درک اعمال حج استفاده نموده و از آن در جهت ترویج مذهب شیعه در حج استفاده نمایند.

 حجه الاسلام گرجی مهمترین اصل در برقراری ارتباط را اخلاق خوب بیان وگفت : گاهی یک لبخند و نگاه پر مهر و یا حالتی از خضوع و خشوع اثری بسیار نافذ در ایجاد روابط بین دو نفر زائر را دارد.

 در ادامه این همایش توسعه و تحکیم مودت ، وحدت واخوت اسلامی و مخاطب شناسی ، مسائل جهان اسلام و حوزه بین الملل، جریان ها ومسلک های مذهبی ،  سیاسی ، جغرافیای سیاسی و مذهبی ، شیعه شناسی و شبهات  توسط حجه الاسلام آل ایوب ، آقایان دکتر باقری و عبدالهی بیان شد..

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط