پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

همایش متمرکز زائرین اعزامی به عتبات عالیات شهر اصفهان

همایش متمرکز زائرین اعزامی به عتبات عالیات شهر اصفهان

همایش متمرکز زائرین اعزامی به عتبات عالیات شهر اصفهان در سالن اجتماعات شهید چمران با حضور زائران کاروانهای اعزامی قبل از عرفه برگزار شد.

دراین همایش بعد از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید و مداحی توسط مداح اهل بیت عصمت وطهارت ، سخنرانی توسط مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان صورت گرفت.

حجه الاسلام والمسلمین مهدی گرجی  پیرامون فضایل و آداب این سفر و توصیه های لازم به زائرین نسبت به قبل وبعد از سفر پرداخته و نکاتی ضروری دراین سفر را به شرکت کنندگان بیان نمود.

ایشان ضمن اشاره به آماده بودن زائرین از لحاظ روحی و جسمی قبل از سفر گفت: سفر زیارتی عتبات عالیات یک هدیه الهی است که نصیب هر کسی نمی شود و شما باید قدر این لطف خداوند و دعوت امام حسین را دانسته و با آمادگی کامل و با حضور قلب و دلی سرشار از معرفت قدم در این سفر گذارید.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری از زائرین قبر مطهر اباعبدالله الحسین در روز عرفه خواست قدر لحظه به لحظه این زیارت را بدانند و در این سفر نماز و قرآن زیاد تلاوت کرده و از اتلاف وقت پرهیز نمایند.یکی دیگر از توصیه های ایشان به زائرین توسل به امام زمان در طول سفربود بخصوص در این ایام که نزدیک به اعمال حج و دعای عرفه می باشد .

همچنین در ادامه مسائل اجرائی توسط یکی از مدیران توانمند وباتجربه بیان و درپایان مدیران و روحانیون هر کاروان بصورت مجزا جلسه جداگانه ای برای هر کاروان برگزار و توصیه های لازم را بیان نمودند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.