پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

حج تمتع

مشاهده خبر

رئیس سازمان حج و زیارت :گوشت قربانی حجاج به 27 کشور محروم ارسال می شود

  • 21 مرداد 1398
  • 08:25
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 655 بازدید
  • Article Rating
رئیس سازمان حج و زیارت :گوشت قربانی حجاج به 27 کشور محروم ارسال می شود

رئیس سازمان حج و زیارت گفت : گوشت قربانی حجاج ایرانی در منا به همراه سایر گوشت های قربانی حجاج کشورهای اسلامی به 27 کشور محروم ارسال می شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان حج و زیارت ،علی رضا رشیدیان در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی المعیصم و روند انجام عملیات ذبح با دکتر بندر حجار رئیس بانک توسعه اسلامی دیدار کرد.
وی پس از این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ما افزود : بر اساس تفاهمی که از قبل انجام شده گوشت دامهای قربانی توسط این مجموعه برای مردم محروم این 27 کشور ارسال می شود.
وی عنوان کرد :در این نشست دکتر حجار درخواست مشارکت بیشتر جمهوری اسلامی ایران در طرحهای عام المنفعه بانک توسعه اسلامی را داشت که از کلیت آن استقبال کردیم اما این امر منوط به بهبود و توسعه روابط دو طرف  خواهد بود .
 وی اظهار کرد : ضمن آنکه ما نیز تمایل خود به استفاده از ظرفیت بانک توسعه اسلامی در طرحهای زیر بنائی مانند دو طرح تصفیه خانه فاضلاب شهری در مشهد را اعلام کردیم.
رشیدیان در ادامه با اشاره دامهای قربانی ذبح شده حجاح طی دیروز افزود : در مجموع 86 هزار و 500 دام قربانی متعلق به زائران ایرانی است که طی روز یکشنبه 10 ذی الحجه همزمان با عید قربان 85 هزار راس قربانی ذبح شد .
 وی افزود : 1500 راس قربانی دیگر به خواست حجاج شان در طلوع آفتاب روز یازدهم ذی الحجه در کشتارگاه معیصم ذبح خواهد شد.
 وی اظهار کرد : ذبح قربانی حجاح کشورمان در روز عید قربان طی دو مرحله انجام شد که در مرحله نخست قربانی بانوان ایرانی ذبح شد و بعد از اتمام آن، کار ذبح دامهای قربانی حجاج مرد به انجام رسید.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.