جمعه 10 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

پذیرفته شدگان محترم معاونت آموزشی کاروان عتبات عالیات 98

پذیرفته شدگان محترم معاونت آموزشی کاروان عتبات عالیات 98

پذیرفته شدگان محترم معاونت آموزشی کاروان عتبات عالیات 98

با توجه به اینکه تکمیل فرایند پذیرش جنابعالی منوط به ارائه تاییدیه سلامت جسمی و روانی می باشد، لذا مقتضی است طی ده روز آینده به پزشک معتمد سازمان به نشانی: خیابان جی، خیابان پروین، مقابل بانک قوامین، ساختمان کاخ، مطب دکتر حسن سلیمانی از ساعت 16الی20هر روز عصر (تلفن:32258847) مراجعه نمایید.(تاییدیه پزشک به طور متمرکز دریافت خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری افراد به حج و زیارت استان نمی باشد.)ضمنا در صورت داشتن هرگونه آزمایش پزشکی که اخیرا انجام داده اید،مدارک پزشکی خود را همراه داشته باشید.

تذکر لازم:

کلیه پذیرفته شدگان لازم است در ابتدا جهت اطلاع از کیفیت برگزاری کلاس های آموزشی بخشنامه ذیل  را به دقت مطالعه نموده و چنانچه قادر به شرکت در کلاس های آموزشی می باشند، به پزشک مربوطه مراجعه نمایند.

 

شرایط ثبت نام کلاسهای آموزشی

کلیه داوطلبان محترمی که متقاضی ثبت نام دوره های کوتاه مدت این مرکز می باشند. الزاماً بایستی مقررات ذیل را پذیرفته و در طول دوره آموزشی اجرا نمایند.

ماده (1): هیچ یک از دوره های کوتاه مدت این مرکز به هیچ گونه مدرک تحصیلی مقطع دار نظیر دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و یا معادل آن منتهی نشده و صرفاً در پایان دوره کوتاه مدت، گواهی نامه دوره / تکدرس اعطا خواهد شد.

ماده (2): شئونات و مقررات انضباطی: کلیه داوطلبان شاغل به یادگیری در این مرکز، ملزم به رعایت ضوابط، مقررات و شئونات قانونی، اخلاقی و اسلامی رایج در اماکن عمومی، دانشگاه ها و موسسات آموزشی می باشند.

ماده (3): شرکت در امتحانات پایانی برای هر درس الزامی است و در مورد دروس عملی، امتحان پایانی بایستی مبتنی بر اطلاعات و مهارت های عملی داوطلب باشد. (در صورتیکه داوطلب در آزمون پایان دوره شرکت نکند. گواهینامه پایانی دوره برای او صادر نخواهد شد.)

ماده (4): معیار ارزیابی پیشرفت تحصیلی داوطلب، نمره پایانی است و (حداقل نمره قبولی در هر درس 12 می باشد و داوطلبانی که مردود شوند ملزم به تکرار آن درس خواهند بود)

تبصره 1: داوطلبی که حد نصاب لازم را هر درس کسب نکرده باشد تنها یک بار می تواند در آزمون مجدد آن درس شرکت نماید.

ماده (5): انصراف از شرکت در دوره: با توجه به اینکه تشکیل هر کلاس براساس آمار ثبت نام شدگان می باشد. لذا هر دواطلب پس از شروع کلاس موظف است در کلاس های مربوطه شرکت نماید و در صورت انصراف از شرکت در کلاس، مرکز آموزش هیچگونه مسئولیتی در خصوص آزمون پایانی، گواهینامه پایان دوره و استرداد شهریه نخواهد داشت.

 ماده (6): داوطلب منصرف از ادامه شرکت در دوره، موظف است به کلیه تعهدات سپرده شده، عمل نماید.

ماده (7): اگر زمان انصراف از کلاس ها تا یک هفته قبل از شروع باشد، مرکز آموزش مجاز است نسبت به کسر 10 درصد از شهریه، و در صورتیکه انصراف کمتر از یک هفته قبل از شروع دوره باشد با کسر 20 درصد شهریه به عنوان هزینه های ثبت نام و خسارات وارده اقدام نماید. ولی پس از شروع کلاس ها به هیچ وجه شهریه پرداختی مسترد نخواهد شد.

ماده (8): برای دوره گذارنده شده کارنامه آموزش از طرف آموزش حج وزیارت استان صادرو به داوطلب اعطاء خواهد شد.

ماده (9): داوطلبین محترم می توانند کلیه اطلاعات مورد نیاز را از طریق سامانه جامع آموزش سازمان به آدرس www.edu.haj.ir یا تابلوی اعلانات مرکز دریافت نمایند.

ماده (10): داوطلب موظف است با اطلاع و آگاهی از شرایط عمومی و اختصاصی احراز سمت های کارگزاری سازمان حج و زیارت نسبت به ثبت نام در دوره آموزشی و تکمیل و امضای فرم تعهدنامه پیوست اقدام نماید..

ماده (11): جبران هر گونه خسارت مالی اعم از جزئی و کلی به امکانات و تجهیزات آموزشی مرکز، متوجه شخص خسارت زننده بوده و بایستی هزینه خسارت وارده را تامین نماید.

ماده (12): رعایت احترام مدرسین، پرسنل و کلیه مسئولین آموزش مرکز موجب دلگرمی آنان و ارائه خدمات مطلوب شده و از وظایف داوطلب محترم می باشد. ( هرگونه رفتار غیر اخلاقی و توهین آمیز منجر به تعلیق آموزش فرد خاطی خواهد شد)

ماده (13): حضور افراد همراه داوطلب در کلاس های درس خلاف قوانین و ضوابط آموزش است و ممنوع می باشد. لذا با متخلف برخورد خواهد شد.

ماده (14): رعایت شئونات و پوشش مناسب برای تمامی داوطلبان الزامی است.

ماده (15): استعمال هرگونه دخانیات در فضای مرکز خلاف قوانین و ضوابط آموزش است و ممنوع می باشد. لذا با متخلف برخورد خواهد شد.

ماده (16): شرکت در این دوره هیچگونه تعهدی برای سازمان حج و زیارت مبنی بر اعزام به حج تمتع، عمره مفرده و عتبات عالیات عراق و ایجاد نخواهدکرد.

ماده (17): داوطلب محترم می تواند نظرات اصلاحی خود را به ایمیل مرکز آموزش به آدرس edu@haj.ir ارسال نماید.

ماده (18): زمان تشکیل کلاسها از ساعت 15 الی20 شنبه تا چهارشنبه هر هفته (بجزء تعطیلات رسمی ) می باشد.

ماده(19): حضور در کلاسهای درس الزامی است و در صورتی که فراگیرغیبت موجه بیش از  یک پنجم  جلسات درسی داشته باشد،از شرکت در جلسه امتحان پایان دوره آن درس محروم و نمره آن درس برای وی صفرمنظور خواهد شد. غیبت غیرموجه درجلسه امتحانی پایان دوره باعث ثبت نمره صفر خواهد شد

«اینجانب ..................................................... ضمن پذیرش کلیه مفاد آئین نامه فوق در این مرکز ثبت نام نموده و متعهد می شوم کلیه ضوابط و مقررات آموزش مرکز و شئونات اخلاقی و اسلامی را کاملاً رعایت نمایم و در صورتیکه هر گونه مغایرتی در رفتار اینجانب مشاهده شد. مرکز آموزش می تواند از ادامه تحصیل کوتاه مدت و حضور اینجانب ممانعت نماید.   »                 

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.