جمعه 10 فروردین 1403
EN

حج تمتع

مشاهده خبر

ضرورت بروزرسانی اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع

  • 16 آبان 1398
  • 09:03
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 772 بازدید
  • Article Rating
ضرورت بروزرسانی اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع
معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت اعلام کرد: افراد دارای قبض ودیعه گذاری حج تمتع، باید هرچه سریعتر نسبت به تکمیل اطلاعات خود در نشانی reserve.haj.ir اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ اکبر رضایی درباره آخرین وضعیت اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع افزود: تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع که در سال گذشته به تکمیل اطلاعات مبادرت نکرده اند، باید نسبت به بروزرسانی و تکمیل اطلاعات خود در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت اقدام کنند تا برنامه ریزی برای این عزیزان و فراخوان‌های حجاج بر همین اساس صورت گیرد.

وی مبنای برنامه ریزی‌ها برای زائران حج تمتع را اطلاعات بروزرسانی شده دانست و گفت: کانال ارتباطی ما با ودیعه گذاران حج تمتع، سامانه های بروز رسانی شده است ، بنابراین باید تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع نسبت به این مهم اقدام کنند.

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت افزود: بروز رسانی اطلاعات ودیعه گذاران در برنامه ریزی‌ها و اطلاع رسانی‌های مرتبط با حج تمتع پیش رو نیز اثرگذار خواهد بود بنابراین افراد دارای قبض ودیعه گذاری باید هرچه سریعتر نسبت به تکمیل اطلاعات خود در نشانی reserve.haj.ir بپردازند.

به گفته وی، هدف از این فراخوان آن است که دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و بروز رسانی کنند تا ضمن برنامه ریزی، ساماندهی کلی اولویت‌های باقیمانده برای تشرف، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ایشان، اطلاع رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی و ثبت تغییرات بعدی احتمالی امکان پذیر باشد.

رضایی تصریح کرد: این فراخوان به معنی اعلام اولویت های حج سال 1399 نبوده و اولویت های تشرف به حج سال آینده به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و بر اساس زمان ثبت نام زائران در بانک عامل در بازه زمانی مناسب اعلام خواهد شد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.