جمعه 10 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

نواختن زنگ انقلاب با حضور جمعی از کارمندان حج و زیارت در دبیرستان بهار آزادی

نواختن زنگ انقلاب با حضور جمعی از کارمندان حج و زیارت در دبیرستان بهار آزادی

نواختن زنگ انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در حج وزیارت اصفهان
با آغاز دهه مبارک فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ، جشنی با حضور نماینده ولی فقیه در حج وزیارت و مدیر حج وزیارت اصفهان در دبیرستان دخترانه بهار آزادی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری حج ، با آغاز دهه مبارک فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ، جشنی با حضور نماینده ولی فقیه در حج وزیارت و مدیر حج وزیارت اصفهان و اعضا شرکت مرکزی دفاتر زیارتی در دبیرستان دخترانه بهار آزادی برگزار شد.
حجه الاسلام والمسلمین مهدی گرجی در این مراسم ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن ایام ا...دهه فجر و همچنین یاد وخاطره شهدا ، انقلاب اسلامی را نعمتی بسیار بزرگ خواند که خداوند متعال با دستان مبارک حضرت امام خمینی به مردم ایران هدیه داد.
نماینده ولی فقیه در حج وزیارت استان در ادامه به بیان اهداف انقلاب اسلامی پرداخته و برپائی عدالت ، مبارزه با فساد را از جمله اهداف مهم انقلاب دانست.ایشان همچنین توضیحاتی را پیرامون مسایل تربیتی و خانواده بیان که با استقبال خوب شرکت کنندگان همراه بود
در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهدا جوایز به دانش آموزان برتر این آموزشگاه توسط دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیریت حج وزیارت انجام و از حاضرین توسط شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان پذیرائی صورت گرفت.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.