پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

عتبات عالیات

مشاهده خبر

رئیس سازمان حج و زیارت : برای اعزام زائران به عتبات عراق وسوریه بعد از اپیدمی کرونا برنامه ریزی شد

رئیس سازمان حج و زیارت : برای اعزام زائران به عتبات عراق وسوریه بعد از اپیدمی کرونا برنامه ریزی شد
رئیس سازمان حج و زیارت از انجام مقدمات و برنامه ریزی های لازم برای اعزام زائران کشورمان به سفرهای زیارتی عتبات عالیات در عراق و سوریه بعد از فروکش کردن اپیدمی کرونا خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ علی رضا رشیدیان افزود : در این راستا پروتکل هایی را با همکاری وزارت بهداشت ودرمان و نیز هلال احمر آماده و از طریق وزارت امور خارجه برای اعلام ، اطلاع و اقدام طرف های مقابل یعنی عراق و سوریه ارسال کرده ایم.
وی عنوان کرد : در قالب این پروتکل ها مسافران از نظر سلامتی غربالگری شده و در صورت داشتن شرایط لازم ، کارت صحت و سلامت دریافت می کنند.
وی با تاکید بر اینکه معیارهای غربالگری و ارزیابی سلامت زائران بر اساس شاخص های سازمان بهداشت جهانی در موضوع بیماری های واگیردار می باشد، گفت : علاوه بر آن دستور العملی نیز برای فرآیند خدمات دهی به زائران مان در بعد داخلی دیده شده که در صورت فراهم شدن زمینه اعزام زائران و بهبود شرایط اپیدمی این ویروس به منظور حفظ سلامت مسافران و زائران از ابعاد مختلف در طول این سفر برنامه ریزی هایی شده است که همه مراحل از زمان ورود زائران به سیستم ، انجام معاینات لازم ، لحاظ اقدامات ضروری برای حین اعزام ، حتی توجه جدی به مباحث حمل و نقل ، اقامت ، تغذیه ، تدارکات و نیز زیارت آنان را در بر می گیرد.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.