پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

رئیس سازمان حج و زیارت شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت

رئیس سازمان حج و زیارت شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت
رئیس سازمان حج و زیارت در پیامی شهادت شهید محسن فخری زاده دانشمند مجاهد و رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت گفت.
 شهید فخری زاده دانشمندی با روحیه بسیجی ناب بود که عمر خود را در راه خدمت به مردم و کشورش نهاد و دشمنان بدانند که راه او و مسیر توسعه ایران اسلامی با قدرت و قوت تداوم می یابد.
متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد:

"و لا تهنوا و لا تخرنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین"
شهادت شایسته مردان خداست و اینبار محسن فخری زاده دانشمندی مجاهد ،مردی از تبار عالمان این خاک پرگهر به کین نامردمان تاریخ به فیض شهادت نائل شد.
مردی که با روحیه بسیجی ناب، عمر خود را در راه خدمت به مردم و کشورش نهاد او که ترورش اگر چه ضایعه ای برای این ملت و کشور است اما دشمنان این خاک و سرزمین بدانند که این سرزمین مملو از تربیت یافتگان مکتب حسینی است که عزت و اقتدار مام میهن و ملت و نظام خود را در سایه ایمان ، اراده و توانمندی های خود تفسیر کرده و به رخ جهانیان کشیده اند.
اینک خون این شهید همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی جلوه ای از اتحاد، انسجام و یکپارچگی این ملت خواهد بود که راه این شهید و مسیر پیشرفت علمی و توسعه جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد مختلف تداوم می بخشد .
شهادت این دانشمند مجاهد را به محضر رهبر معظم انقلاب ،ملت بزرگ ایران ، جامعه علمی کشور و خانواده گرانقدر این شهید عزیز تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آنان صبر و برای این شهید عزیز علو درجات مسالت دارم .
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.