جمعه 10 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

چرایی و ضرورت بروز رسانی اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه reserve.haj.ir سازمان حج و زیارت

  • 06 اسفند 1399
  • 08:23
  • 0 دیدگاه
  • 300 بازدید
  • Article Rating
چرایی و ضرورت بروز رسانی اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه reserve.haj.ir سازمان حج و زیارت
مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از الزامی بودن تکمیل و بروز رسانی اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع در سامانه reserve.haj.ir سازمان حج و زیارت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، کامران اکبری درباره سامانه رزرو که به منظور بروزرسانی اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع راه اندازی شده و از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: اطلاعات بروز شده به منظور بهره برداری آماری برای برنامه ریزی های مرتبط متقاضیان حوزه حج و تشرف کاربرد خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سامانه تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع به آدرس reserve.haj.ir در خدمت متقاضیان قرار دارد، گفت: ضرورت دارد که دارندگان قبوض ودیعه گذاری نسبت به تکمیل اطلاعات خود مبادرت ورزند.

اکبری با تاکید بر اینکه ورود به سامانه رزرو و بروزرسانی اطلاعات از سوی متقاضیان ، ارتباط مستقیم به تشرف در همان سال را ندارد، گفت: تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع،فارغ از تاریخ اعزام خود به سامانه تکمیل اطلاعات مراجعه نمایند چراکه ملاک نوبت بندی تشرف متقاضیان در سالهای آینده ، اطلاعات بروز رسانی شده در سامانه مذکور می باشد.

وی افزود: این اقدام منتج به این خواهد شد که سازمان حج و زیارت بتواند با برقراری ارتباط دوسویه ، اخبار و پیام های ضروری را نیز به متقاضیان منعکس نماید.

مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت عنوان کرد: متقاضیان می توانند شخصا به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کرده و یا اینکه با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج وزیارت که در سطح استان /شهرستان مستقر می باشند به این مهم مبادرت نمایند .

وی خاطر نشان کرد: در صورت وجود مغایرت در اطلاعات، و عدم امکان ثبت و بروز رسانی در سامانه رزرو، این افراد می بایستی به دفاتر مدیریت حج و زیارت استانها برای پیگیری و رفع آن اقدام کنند.

مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در پایان تاکید کرد: تکمیل و بروز رسانی اطلاعات ودیعه گذاران محترم صرفا از طریق سامانه رزرو به آدرس reserve.haj.ir بوده و در رابطه با آگهی ها و تماس های افراد و مراکز غیرمجازی که با ادعاهای مختلف در این خصوص در صدد برقراری و دریافت اطلاعات وحتی کنترل و جمع آوری قبوض هستند ، هوشیاری و دقت لازم را انجام دهند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.