جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

اعزام گروه کارشناسی برای راه اندازی بیمارستان جدید مرکز پزشکی در مدینه منوره

اعزام گروه کارشناسی برای راه اندازی بیمارستان جدید مرکز پزشکی در مدینه منوره

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت اعلام کرد: گروه 30 نفره این مرکز به منظور راه اندازی بیمارستان جدید مرکز پزشکی حج و زیارت به مدینه منوره اعزام شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، دکتر «عادل مقصودی نژاد» افزود: در حال حاضر قرارداد بیمارستان فعلی مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه که حدود 10 سال در اختیار مرکز بود به اتمام رسیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این ساختمان در طرح توسعه حرم نبوی بوده و به زودی تخریب می شود، بنابراین اقدامات درباره جانمایی بیمارستان جدید از حدود دو ماه قبل آغاز و پس از بررسی های فراوان و اخذ نظر مدیران و مسئولان، ساختمان جدیدی انتخاب و اجاره شد.

وی با اشاره به اینکه ساختمان جدید دارای 6 طبقه است، گفت: با توجه به مسکونی بودن ساختمان، با مالک هماهنگی هایی انجام شده و به زودی با تغییراتی که در ساختمان ایجاد می شود، همه بخش های بیمارستان در مکان جدید راه اندازی می شود.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به اعزام گروه کارشناسی مرکز پزشکی حج و زیارت به مدینه عنوان کرد: این گروه 30 نفره شامل مهندسان تجهیزات پزشکی، انفورماتیک، کارشناسان پرستاری، کارشناسان دارو و تجهیزات پزشکی، تاسیسات و خدمات است.
مدیر سایت امتیاز به خبر :