ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

برگزاری کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان اصفهان

برگزاری کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان اصفهان

جلسه هم اندیشی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعين استان با حضور مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری و مسئولین کمیته های اربعین استان در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حج ، در این جلسه پس از تلاوتی چند از کلام ا... مجید مسئول كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين استان اصفهان ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت : کمیته فرهنگی اربعین متعلق به همه مسئولین می باشد و انتظار داریم همه کمیته ها در این موضوع مهم یاری رسان کمیته فرهنگی اربعین باشند.

حجه الاسلام مهدی گرجی مهمترین وظیفه این کمیته را رهبری کلیه های برنامه های فرهنگی مذهبی اربعین دانست و توجه به مسایل تربیتی و فرهنگی زائرین را مهم دانسته و اهتمام به تربیت زائرین در این مراسم وحماسه بزرگ را مهم خواند.ایشان دستورالعملهای ارسالی از کمیته فرهنگی اربعین را برای حاضرین اعلام و توضیحاتی در مورد آن داد.

درادامه معاون امنیتی انتظامی استانداری ضمن تشریح برخی از فعالیتهای صورت گرفته گفت : هنوز قطعیتی برای اعزام یا عدم اعزام زائرین در پیاده روی اربعین اعلام نشده ولی با این حال باید امادگی لازم را همه کمیته ها داشته باشند.ایشان همچنین  از مسئولین خواست درجهت برگزاری فعالیتها وبرنامه های عید غدیر در سطح استان تلاش کنند.

در پایان این جلسه هریک از حاضرین ضمن بیان فعالیتهای فرهنگی صورت گرفته پیشنهادات و انتقادات و همچنین آسیب های فرهنگی اربعین سالهای گذشته را بیان و راهکارهائی جهت هرچه بهتر شدن امور فرهنگی اربعین ارائه نمودند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط