پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

پزشکان ضامن سلامت جامعه هستند/ تاریخ از خودگذشتگی های مدافعان سلامت را فراموش نمی کند

پزشکان ضامن سلامت جامعه هستند/ تاریخ از خودگذشتگی های مدافعان سلامت را فراموش نمی کند

پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیت جان بیماران هستند و بی گمان ، تاریخ هرگز از خودگذشتگی ها و ایثارگری های این مدافعان سلامت را بویژه در این روزهای سخت و سیاه کرونایی که سیل بیماران و مبتلایان فوج فوج راهی بیمارستان ها می شودو فشار بی امانی را بر کادر درمانی و پزشکان وارد می آورد فراموش نخواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ متن پیام علی رضا رشیدیان به مناسبت روز پزشک به شرح ذیل است:
این روزها چه بسیارند زنان و مردانی که با دلهایی پر مهر و عاشق و دستانی شفابخش به انسان و انسانیت خدمت می کنند آنان که جانشان را در دست گرفته و بی چشمداشتی خدمت می کنند حتی وقتی توانشان رفته با سرمی که همراهشان شده می کوشند رمق و تاب رفته را بازگردانده و در روزگار هجوم بی امان ویروس صدچهره از پای ننشسته و استوار بمانند.
جلوه های این ایثار را در روزگاران دفاع مقدس بسیار دیده ایم و امروز جنگی دیگر است که یک سال و نیم از آن می گذرد و پزشکان ما در این نبرد با همراهی پرستاران در خط مقدم بی وقفه جنگیده اند و گاه روزها و ماهها رنگ خانه و خانواده ندیده اند ، چه روزها و شبهایی که خواب به چشمان نیامده تا جان ها ، از چنگال کرونا ربوده و در امان دارند.
در این میان کم نیستند پزشکان شهید راه خدمت که جان خود را بر سر حفظ سلامت مردمان این سرزمین نهاده اند و راهی که بسیاری دیگر از پزشکان متعهد این سرزمین ادامه می دهند.
به راستی پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیت جان بیماران هستند و بی گمان ، تاریخ هرگز از خودگذشتگی ها و ایثارگری های این مدافعان سلامت را بویژه در این روزهای سخت و سیاه کرونایی که سیل بیماران و مبتلایان فوج فوج راهی بیمارستان ها می شودو فشار بی امانی را بر کادر درمانی و پزشکان وارد می آورد فراموش نخواهد کرد.
فراموش نمی کنیم که این انسان های آزاده از خود و خانواده هایشان گذشته اند و با تلاش های خالصانه ی شبانه روزی شان جان همنوعان خود را نجات دهند.
چه خوب است که قدردان این تلاش های صادقانه و بی ریا باشیم آن هم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و قطع چرخه شیوع کرونا که خود کمک و ارج نهادن بر خدمات خستگی ناپذیر پزشکان و پرستاران و کادر درمان خواهد بود.
اینک در سالروز میلاد فخر ایرانیان حکیم و فیلسوف بزرگ و طبیب برجسته نامدار ایرانی شیخ الرئیس ابو علی سینا ، فرصت را مغتنم شمرده و روز پزشک را به یکایک پزشکان به ویژه پزشکان این خادمان راست کردار بویژه همراهان ما در حوزه حج و زیارت تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا را مسئلت می نمایم.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.