یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

محفل انس با قرآن با حضور نماینده ولی فقیه در حج وزیات در اصفهان

محفل انس با قرآن با حضور نماینده ولی فقیه در حج وزیات در اصفهان

محفل صمیمی انس با قرآن با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی  و جمعی از روحانیون و مدیران اعزامی به حج تمتع در سالن شهدای مکه و منا در حج وزیارت اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حج ، جلسه انس با قرآن کریم با حضور کارکنان دفتر بعثه و حج وزیارت اصفهان و جمعی از روحانیون و مدیران اعزامی به حج تمتع و همراه با سخنرانی نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در سالن اجتماعات شهدای مکه و منا برگزار شد.

در ابتدای این نشست قرائت قرآن کریم توسط قاری بین المللی جناب آقای عنایتی مقدم انجام سپس موارد تجویدی قرائت سوره حمد توسط آقای شادالوئی بیان و در ادامه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان ضمن خیر مقدم به نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و همراهان همچنین حاضرین در جلسه از حسن انتخاب محفل انس با قرآن تقدیر و برگزاری این محافل را حایز اهمییت دانست.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به توضیحاتی پیرامون آیاتی از سوره احزاب قرآن کریم و توجه و عمل به آن را بهمراه توجه به سنت پیغمبر اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت را یکی از وظایف کارگزاران فرهنگی و اجرائی کاروانها دانست.ایشان توجه و عمل کارگزاران  به آیات قرآن را بیشتر از گذشته خواسته و ختم قرآن بصورت گروهی در حج را بسیار موثر و پرفایده بیان نمود.

نماینده ولی فقیه در حج وزیارت از جمله نشانه های مومن و شیعه را توجه به عهد و پیمان،امانت داری و احسان برشمرده و موانع امانت داری در آیات سوره احزاب را ظلوم کفاریعنی از مسیر الهی منحرف شدن بیان نمود.

ایشان خدمت به زائر ضیوف الرحمن را افتخاری بزرگ دانسته که اگر یک روحانی یا عوامل اجرائی حج تمام وجودش را وقف خدا و خدمت به زائر کند بهره ای وافر برده و خدمت به زائر امنت خداست که بایستی این امانت را درست انجام دهیم

در گایان این جلسه روحانیون و مدیران اعزامی به حج پیشنهادات و نظرات خود را بیان نمودند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :