Sunday 19 May 2024
EN

دفاتر زیارتی

View Article

دومین محفل انس با قرآن در حج وزیارت استان اصفهان

دومین محفل انس با قرآن در حج وزیارت استان اصفهان

دومین محفل انس با قرآن ویژه کارکنان دفتر نمایندگی بعثه و حج وزیارت استان اصفهان همراه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سالن اجتماعات شهدای مکه ومنا روز پنجشنبه 14 بهمن ماه در حج وزیارت این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حج ، دومین محفل انس با قرآن ویژه کارکنان دفتر نمایندگی بعثه و حج وزیارت استان اصفهان همراه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضورسرگرست حج وزیارت استان و کارکنان و شاغلین و همچنین تعدادی از مدیران کاروانهای حج شهر اصفهان  در سالن اجتماعات شهدای مکه ومنا در حج وزیارت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا تلاوتی از آیات قرآن توسط جناب آقای دکتر نیک دستی از قاریان ممتاز کشوری قرائت و سپس موارد تجویدی نماز توسط ایشان همراه با همخوانی حاضرین وبیان نکات تجویدی انجام گرفت.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری ضمن تشکر از حضور حاضرین در این جلسه ایام ماه مبارک رجب ، میلاد باسادت امام محمد باقر(ع)  و همچنین دهه فجر را تبریک و در فضیلت این ماه مبارک نکاتی را بیان نمود.ایشان با اشاره به کلام پیامبراکرم (ص) به اباذر حاضرین را به غنیمت شمردن جوانی قبل از پیری ، سلامتی قبل از بیماری ، حرف زدن با دیگران ، مطالعه کردن ، حیات قبل از مرگ و فراق قبل از اشتغال توصیه نمود. 

حجه الاسلام گرجی با اشاره به فرموده امام راحل درک ماه رمضان را ابتدا درک ماه رجب وشعبان دانسته و از حاضرین خواست به نحو احسن از این فرصت استفاده نمایند.

ایشان در بخش دوم سخنان خود پیرامون ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی توضیحاتی را بیان وطبق سخن شهید مطهری  آثار انقلاب را معنویت ، عدالت اجتماعی ، استقلال و خودکفائی دانست.ایشان وظیفه اصلی در قبال انقلاب را وحدت کلمه ، اخلاص و اطاعت از رهبری بیان نمود.

سپس جناب آقای صادقی سخنانی در مورد زائرین حج و مسائل مربوطه با مدیران حاضر در جلسه ایراد نمودند .

در پایان به افرادی که در جلسه قبل محفل انس باقرآن به سوالات قرآنی پاسخ صحیح داده بودند به رسم یادبود هدایائی داده شد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :