پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

دفاتر زیارتی

مشاهده خبر

همایش بزرگداشت شهدای مظلوم غزه در اصفهان

همایش بزرگداشت شهدای مظلوم غزه در اصفهان

همایش بزرگداشت شهدای مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل به همت کمیته فرهنگی اربعین حسینی اصفهان و همکاری ستاد بازسازی عتبات استان در سالن همایشهای پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حج ، همایش بزرگداشت شهدای مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل به همت کمیته فرهنگی اربعین حسینی اصفهان و همکاری ستاد بازسازی عتبات استان با حضور حضرت آیت الله طباطبائی نژاد امام جمعه اصفهان ،حضرت آیت الله مهدوی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان ، جان نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری ، مدیر حج وزیارت ، مسئول سیاست گزاری ائمه جمعه و برخی از مسئولین اداری و نظامی استان در سالن همایشهای پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان برگزار شد.

حجه الاسلام مهدی گرجی مسئول کمیته فرهنگی اربعین اصفهان ضمن تشکر از حضور حاضرین و قدردانی ازبرگزار کنندگان این همایش ، حضور در این گونه اجتماعات را موجب دلگرمی مردم مظلوم غزه و فلسطین دانست و گفت : طبق فرمایش رهبربزرگوار انقلاب امروزه موضوع فلسطین یک موضوع فرا منطقه ای است که همه جهان را درگیر کرده است.

ایشان جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کرده و پیروزی نهائی را ازآن مردم فلسطین بیان نمود.

در ادامه حضرت آیت الله مهدوی عضو خبرگان رهبری اصفهان گفت : امروز جهان اسلام با مصیبت کشتار مسلمانان توسط مدعیان حقوق بشر مواجه است و وظیفه و تکلیف الهی ما است که در این روزها به یاد مسلمانان مظلوم فلسطین باشیم و برای نصرت و پیروزی ایشان دعا کنیم.ایشان با اشاره به فرموده رهبر انقلاب گفت :هرگاه از مظلومیت مسلمانان فلسطین سخن می گوییم باید از صبر و اقتدار آنان نیزصحبت کنیم.اگر صبرنباشد اقتداری هم وجود ندارد و به همین دلیل صبرو استقامت است که قطعا پیروزی با مسلمانان است.

در ادامه این همایش حضرت آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان نیز با سخنانی کشتار و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و مقاومت مسلمانان مظلوم غزه و فلسطین را رمز پیروزی ایشان خواند و پیروزی را از آن مسلمانان بیان نمود.

در حاشیه این همایش طومار حمایت از مردم مظلوم فلسطین توسط حاضرین در حمایت از مقاومت آنان و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب امضاء و در پایان همایش حاضرین با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا واسرائیل حمایت خود را از مقاومت مردم فلسطین ابراز نمودند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط