شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

پیام مدیر حج و زیارت استان اصفهان در خصوص حملات تروریستی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی

  • 17 فروردین 1403
  • 12:40
  • 0 دیدگاه
  • 66 بازدید
  • Article Rating
پیام مدیر حج و زیارت استان اصفهان در خصوص حملات تروریستی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداءِ وَ الصِّدیقین

 

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

 

بار دیگر رژیم جنایت‌کار صهیونیستی در اقدامی تروریستی با تجاوز آشکار به حریم هوایی سوریه، تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران را به شهادت رساند.

 

شهادت پرافتخار سردار سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی تربیت یافته مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و تعدادی دیگر از پاسداران سرفراز ایران اسلامی در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق در روز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) خشم و انزجار ملّت شریف ایران اسلامی را برانگیخت.

 

این حمله ددمنشانه که با جنگنده‌های اف ۳۵ آمریکایی صورت گرفت، نقض آشکار کنوانسیون بین المللی (۱۹۶۱) بوده و حمله به کنسولگری ایران تجاوز آشکار به خاک جمهوری اسلامی ایران است که بی شک رژیم جنایتکار صهیونیستی پاسخی دندانشکن و عبرت آموز در زمان و مکان مناسب دریافت خواهد کرد.

 

شهادت برادر رزمنده و مجاهد خستگی ناپذیر، سرباز مکتب متعالی اهل‌بیت علیهم السلام و امامین انقلاب، یار و همرزم حاج قاسم سلیمانی، سردار سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه و لبنان را به محضر امام زمان ارواحنا فداه، فرماندهی معظم کل قوا، سید مقاومت حضرت ایت الله حاج سیدحسن نصرالله حفظه الله، فرماندهان جبهه مقاومت، مردم عزیز ایران و تمامی آزادی خواهان در سراسر عالم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

 

شهادت آرزوی دیرینه آن مرد خدا بود واُشهد بالله که همه جا به دنبال آن می‌رفت و همزمان با روز شهادت مقتدای خود امیرالمومنین علیه السلام، به خواسته قلبی خود توسط پست‌ترین و شقی‌ترین آحاد بشر رسید.

 

رژیم نجس صهیونیستی که به سبب درماندگی و خوی بزدلانه صورت پذیرفت این اقدام را انجام داد باید منتظر عواقب سنگین عمل خود توسط جبهه مقامت باشد.

 

بزرگ‌مردان شجاع میدان دفاع از حریم اهل‌بیت (ع)، سرداران سرافراز مبارزه با استکبار جهانی و فرزندان برومند ایران اسلامی با تیر توطئه و خباثت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار در خون خفتند ولی دل‌های داغدار ملت ایران بیدار است و مردم ولایتمدار ایران اسلامی با تأسی از مکتب عاشورا و اراده‌ای راستین پاسدار خون شهیدان گران‌قدر انقلاب اسلامی خواهند بود. 

 

بدون تردید خون پاک این شهیدان و دیگر شهدای مقاومت همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

 

اینجانب به نمایندگی از جامعه فهیم و ولایتمدار کارگزاران زیارتی استان اصفهان ، ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت جمعی از پاسداران عزیز میهن اسلامی و مدافعان حرم به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّظله العالی)، آحاد ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی به ویژه مردم عزیز استان اصفهان، خانواده‌های مکرّم شهدا و ایثارگران، همکاران و هم‌رزمانشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت برای مجروحان این حادثه تروریستی از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مسألت می‌نمایم.

 

حسین اژدری

مدیر حج و زیارت استان اصفهان

مدیر سایت امتیاز به خبر :