پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

مشاهده خبر

نرم افزار «زيارت» ويژه حجاج بيت الله‌الحرام منتشر شد

  • 13 شهریور 1393
  • 12:54
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 912 بازدید
  • Article Rating
نرم افزار «زيارت» ويژه حجاج بيت الله‌الحرام منتشر شد

مزمان با آغاز اعزام زائران ايراني به سرزمين وحي، حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت، نرم‌افزار موبايلي «زيارت» را ويژه حجاج بيت‌الله الحرام‌ منتشر كرد. زائران، مديران و روحانيون كاروان‌ها مي‌توانند با دريافت فايل رايگان اين نرم‌افزار به راحتي به زيارت اماكن مقدسه در شهرهاي مدينه منوره و مكه مكرمه بروند.

 حجت‌الاسلام روزبه بركت‌رضايي، مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري از انتشارنرم‌افزرا موبايلي «زيارت» ويژه حجاج بيت‌الله الحرامخبر داد.

وي هدف از توليد و انتشار اين نرم‌افزار را دسترسي آسان و راحت زائران به ادعيه و زيارت‌نامه‌هاي مكه و مدينه عنوان كرد و اظهار داشت: اين نرم‌افزار قابل اجرا بر روي اسمارت فون و تبلت‌هاي اندرويدي و موبايل است و زائران ايراني مي‌توانند با دانلو رايگان اين نرم‌افزار از پايگاه اطلاع رساني حج، آن را در سفر حج به همراه خود داشته باشند.

وي ادامه داد: زيارت نامه، مرثيه و تصاوير مكه و مدينه ويژه تلفن همراه (اندرويد) از جمله محتواي اين نرم‌افزار است.

مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري با بيان اينكه اين برنامه مشتمل بر سه بخش است، افزود: در بخش زيارت نامه، متن و صوت زيارت نامه‌هاي مورد استفاده زائران در حرم نبوي، قبرستان بقيع، مزار شهداي احد و قبرستان ابوطالب قرار گرفته است.

وي ادامه داد: در بخش سخن عشق؛ مرثيه سرايي پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله) فاطمه زهرا (صلوات الله عليها) و ائمه اطهار مدفون در بقيع موجود است.

بركت‌رضايي، نمايش تصاوير شهرهاي مدينه منوره و مكه مكرمه را از ديگر بخش‌هاي اين نرم‌افزار برشمرد و گفت: در اين بخش تصاوير قديمي و جديد حرمين شريفين مقايسه شده است تا زائران براي شناسايي راحت بتوانند مكان مورد علاقه خود را از نزديك زيارت كنندو هيچ گونه نگراني در اين زمينه نداشته باشند.
مدیر سایت امتیاز به خبر :