ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

اعطاي وام يك ميليوني به زايران دانشگاهي عازم عتبات

اعطاي وام يك ميليوني به زايران دانشگاهي عازم عتبات
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: در دوره قبلي اعزام حدود 8 هزار نفر از دانشگاهيان سراسر كشور به عتبات اعزام شدند اما با توجه به استقبال دانشجويان،سهميه به 11500 نفر افزايش يافت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت ، محمد زارع -معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان- با اعلام آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهيان گفت:ثبت نام از دانشگاهيان متقاضي اعزام به عتبات عاليات در چهاردهمين دوره و همزمان با ايام خجسته آغاز امامت امام زمان(عج) از روز سه شنبه اول دي ماه در سايت لبيك آغاز شد.

وي افزود:پس از توقف عمره، برنامه ريزي هاي فرهنگي، اجرايي و اعزام ستاد در بخش عتبات عاليات متمركز شده است و اكنون اعزام هر سه ماه يكبار برنامه ريزي شده است.ثبت نام اين دوره از روز اول تا هفتم دي ماه در سايت لبيك به نشانيwww.labbayk.irانجام خواهد شد و 287 كاروان به صورت زميني و هوايي به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.

زارع در مورد ظرفيت پذيرش و اعزام دانشجويان اظهار كرد: در دوره قبلي اعزام حدود 8 هزار نفر از دانشگاهيان سراسر كشور به عتبات اعزام شدند اما با توجه به استقبال دانشجويان،سهميه به 11500 نفر افزايش يافت.

وي با تاكيد بر اينكه اعزام دانشجويان همه دانشگاه‌ها اعم از دولتي، غيردولتي و دانشگاه آزاد اسلامي بر عهده ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان است، درمورد اسكان دانشجويان گفت: هتل زائرين در نجف و در كربلا متمركز است و هتل هاي مجزا براي اسكان زائرين دانشگاهي در نظر گرفته شده است.

معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان درمورد زمان اعزام و قرعه‌كشي نيز توضيح داد: قرعه كشي همزمان با ميلاد حضرت رسول اكرم(ص) انجام خواهد شد و اعزام دانشگاهيان از 5 بهمن ماه سال جاري آغاز و تا پايان فروردين ماه 95 ادامه خواهد داشت.دانشگاه‌ها سهميه خاصي ندارند و انتخاب زائرين بر مبناي قرعه كشي انجام مي شود.

وي با بيان اينكه اعطاي وام به زائرين دانشگاهي از ديگر تسهيلات مورد نظر است، اظهار كرد: هماهنگي با بانك ملت براي اعطاي وام يك ميليون توماني از ديگر تسهيلات به زائرين عتبات دانشگاهيان است كه بدون سپرده گزاري و با كارمزد 4 درصد انجام خواهد شد.
مدیر سایت امتیاز به خبر :