پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

دیدار با خانواده های جانباختگان حادثه منا

دیدار با خانواده های جانباختگان حادثه منا

جناب آقای مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور عصر روز چهارشنبه 16 دیماه در جمع خانواده های جانباختگان فاجعه منا حضور یافته و ضمن دلجویی از آن عزیزیان نکاتی را بعنوان راهکارهای علمی در بحث پیگیری امور اجرائی و حقوقی خانواده ها ی آن عزیزان مطرح نمود ند.

1 – فرمودند خانواده های  عزیز جانباختگان فاجعه منا باید به خود ببالند که عزیزان با لباس احرام دعوت حق را لبیک گفته و به دیار ملکوت پیوستند طبعا باید از این موهبت معنوی که نصیب همگان نمی شود پاسداری نمایند .

2 – تاکید کردند پیرامون مسائل بیمه و مسائل حقوقی از طرق قانونی اقداماتی در حال انجام است که انشا اله مشاهده نتایج آن خواهیم بود البته مدیریت حج و زیارت آن نیز باید با هماهنگی سازمان مسائل را با جدیت دنبال نمایند اگر چه پیگیری مسائل اصلی بر عهده دستگاه دیپلماسی کشور است .

3 – در مورد اشتغال فرزندان عزیز خانواده ها ی جانباخته فاجعه منا با استاندار محترم نشستی داشتیم که انشا اله در پیگیریهای بعدی به نتایجی موثر برسد .

4 – خواهران همسر شهدای فاجعه منا که مدینه بعد بودند و به مدینه مشرف نشده اند به محض اینکه روابط با عربستان عادی شد به مدینه مشرف می شوند .

5 – در جشسنواره شهید آوینی بخشی را بعنوان فاجعه دردناک منا ایجاد کرده ایم که انشا اله شاهد برکات و اثرات معنوی جانباختگان خواهیم بود .

6 – تاکید کردند که انشا اله در آینده نزدیک در مصاحبه ای از طریق رسانه های جمعی در رابطه با مظلومیت جانباختگان منا و عدم توجه به شایعات سایت های مجازی توضیحاتی خواهند داد .

7 – در پایان ضمن آرزوی صبر و بردباری برای خانواده معظم جانباختگان قول دادند که مسائل آنها را با جدیت دنبال نمایند .

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.