جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

با هدف توسعه خدمات به عمره گزاران ایرانی؛ ستاد مدینه 3 منطقه ای شد

با هدف توسعه خدمات به عمره گزاران ایرانی؛ ستاد مدینه 3 منطقه ای شد

برای خدمت رسانی روان تر و بهتر و نظارت بر حسن اجرای فعالیت خادمین ضیوف الرحمان در مدینه منوره منطقه 3 تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از مدینه، برای خدمت رسانی روان تر و بهتر و همچنین نظارت بر حسن اجرای فعالیت خادمین ضیوف الرحمان در شهر مدینه منوره منطقه 3 نیز تشکیل گردید.

رییس ستاد مدینه منوره گفت: برای خدمت رسانی روان تر و بهتر و همچنین نظارت بر حسن اجرای فعالیت خادمین ضیوف الرحمان در شهر مدینه منوره 2 منطقه وجود داشت که برای تحقق این امر تصمیم به راه اندازی منطقه 3 در محل ستاد مدینه منوره نمودیم. این منطقه بدون تزریق نیروی انسانی و با ظرفیت نیروهای موجود شروع به فعالیت نموده است.

مهدی حضوری افزود: 18 هتل زیر نظر منطقه یک و 19 هتل تحت نظر منطقه 2و با تشکیل منطقه سه ،12 هتل تحت نظر این منطقه فعالیت می نمایند که تمام این مناطق تحت نظر ستاد مرکزی مدینه منوره فعالیت می کنند. وجود مناطق باعث می شود تا سرکشی از هتل ها و بازدید از اتاق ها ، انبارها و... به صورت قابل ملاحظه ای ملموس و بهتر شود.

وی اضافه کرد: برای هماهنگی بیشتر و خدمت رسانی بهتر به صورت منظم و برنامه ریزی شده با مدیران ثابت هتل ها جلسات ویژه ای تشکیل می دهیم تا بتوانیم نسبت به خدمت رسانی بهتر و احیانا حل مشکلات احتمالی با کمک یکدیگر قدم برداریم. همچنین هر شب به صورت مستمر به بازدید از یک هتل می رویم و نکته نظرات و پیشنهادات و انتقادات مدیر و عوامل ثایت هتل ها را جمع آوری نموده و در روند عملیات عمره جاری و حتی عمره سال های آتی به کار گرفته می شود.

حضوری همچنین به همکاری بین ستاد و بعثه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همکاری بین ستاد مدینه منوره و بعثه مقام معظم رهبری در بهترین و عالی ترین نوع صورت می گیرد به نحوی که هر ماه یک جلسه عمومی با حضور مسئول محترم بعثه مقام معظم رهبری در مدینه به همراه کلیه پرسنل شاغل در بعثه و همکاران در ستاد مدینه منوره جهت تالیف قلوب و همکاری هر چه بهتر برگزار می شود.

مدیر سایت امتیاز به خبر :