پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

رئیس سازمان حج و زیارت : گروه های قیمتی حج تمتع 95 اردیبهشت ماه اعلام می شود

  • 13 اسفند 1394
  • 08:15
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 1017 بازدید
  • Article Rating
رئیس سازمان حج و زیارت : گروه های قیمتی حج تمتع 95 اردیبهشت ماه اعلام می شود

جزئیات سفر حج تمتع 95 همزمان با پرداخت قسط دوم زائران در هفته اول اردیبهشت اعلام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مهندس سعید اوحدی در این باره افزود: ثبت نام متقاضیان تشرف به حج تمتع 95 که دارای فیش ودیعه گذاری تا 20 خرداد 1385 هستند از روز گذشته آغاز شده است و تا 25 اسفند ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه متقاضیان باید با مراجعه به شعب بانک ملی، حسابی برای پرداخت قسط اول افتتاح کنند گفت: به این حساب ها سود تعلق خواهد گرفت.

رئیس سازمان حج و زیارت در پاسخ به پرسشی گفت: بنابراخبار موثق تا این لحظه، دست اندرکاران وزارت حج و امورخارجه عربستان اعلام کرده اند که آماده پذیرش زائران ایرانی هستند.

اوحدی با بیان اینکه حج فریضه ای واجب است افزود: ما به عنوان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری وظیفه داریم که برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم را برای تشرف زائرانی که سال ها منتظر اعزام به این سفر معنوی هستند، فراهم کنیم.

وی گفت: امیدواریم با تلاش دستگاه دیپلماسی و سازمان حج و زیارت بتوانیم تمهیدات لازم را برای این سفر فراهم کنیم که البته هرگونه تغییر و خبری را درخصوص حج تمتع 95 از طریق رسانه ها به اطلاع مردم خواهیم رساند.

 ** نوروز حدود 120 هزار نفر زائر به عتبات عالیات اعزام می شوند

سعید اوحدی همچنین با بیان اینکه اعزام این زائران از 21 اسفند آغاز می شود افزود: سفرهای نوروزی عتبات عالیات امسال در مقایسه با سال گذشته 100درصد افزایش داشته است.

 وی گفت: بسته های سفر نیز شامل سفرهای پنج روزه ، یک هفته ای و بسته ویژه دو هفته ای است و همچنین تلاش شده است با مدیریت هزینه ها ، افزایش قیمت را شاهد نباشیم همچنین با هماهنگی که با شرکت های هواپیمایی شده صد در صد افزایش در اعزام های هوایی در این دوره وجود خواهد داشت.

اوحدی افزود:‌ با توجه به امنیت خوبی که در مسیر کاظمین به سامرا و بالعکس ایجاد شده است ، سفر به سامرا را نیز در اختیار زائران قرار داده ایم و زائرانی که علاقه مند باشند می توانند به سامرا نیز سفر کنند.

وی از استقرار تیم مسکن و تدارکات سازمان حج و زیارت و حضور کادر درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق بمنظور ارائه خدمات بهتر به زائران عتبات در ایام نوروز خبر داد.

وی گفت: براساس برنامه سازمان حج و زیارت، سفر به سامراء بعد از  نوروز هم برای زائران ادامه خواهد داشت. 
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.